Корпорація Microsoft опублікувала звітність за підсумками роботи у четвертому кварталі та 2022 фінансовому році. Доходи компанії виявилися нижчими за очікування ринку.

За квартальний звітний період, закритий 30 червня 2022 року календарного року, продаж Microsoft досяг 51,9 млрд дол, що на 12% перевищує показник річної давності. Чистий прибуток за цей час трохи збільшився – до 16,74 млрд дол. Разом з тим, скоригований прибуток, який не враховує разових витрат і доходів, дорівнював 2,23 долара на акцію, тоді як експерти очікували цей показник на рівні 2,29 долара, а виручка, за їх прогнозом, повинна була досягти 52,94 млрд дол.

За словами представників Microsoft, у 4-му кварталі 2022 фінансового року розвиток макроекономічної ситуації та інші непередбачені обставини вплинули на фінансові результати компанії понад те, що було включено до попереднього прогнозу, опублікованого 26 квітня 2022 р.

Несприятливий рух валютного курсу протягом кварталу негативно позначився на доході та прибутку на розбавлену акцію (595 млн дол. та 0,04 дол. відповідно).

Зниження витрат на рекламу негативно позначилося на доході LinkedIn, а також на доходах від пошукової та новинної реклами, що склали понад 100 млн. дол.

Зупинка виробництв у Китаї, що тривала до травня, і послаблення ринку ПК у червні негативно позначилися на доході OEM-постачальників Windows, який склав понад 300 млн дол.

Зважаючи на військову агресію РФ проти України, що триває, компанія прийняла рішення значно скоротити свої операції в Росії. В результаті Microsoft понесла операційні витрати (за безнадійними боргами, на знецінення активів та вихідну допомогу) у розмірі 126 млн дол.

Крім того, у рамках стратегічної реорганізації своїх бізнес-груп компанія понесла витрати на вихідну допомогу співробітникам у розмірі 113 млн дол. (сюди не входить РФ).