В середньому три з десяти сімейних лікарів у Великобританії використовують інструменти штучного інтелекту, такі як ChatGPT, під час консультацій з пацієнтами, показує дослідження. Притому вони не зважають на те, що це може призвести до помилок і судових позовів. Швидке впровадження ШІ для полегшення робочого навантаження відбувається паралельно з відсутностю регулювання цієї технології, що залишає сімейних лікарів в невіданні щодо того, які інструменти безпечні для використання. Такий висновок зробив аналітичний центр Nuffield Trust на основі опитування 2108 сімейних лікарів, проведеного Королівським коледжем сімейних лікарів, про штучний інтелект та фокус-груп сімейних лікарів.
Міністри сподіваються, що штучний інтелект допоможе скоротити затримки, з якими стикаються пацієнти при зверненні до сімейного лікаря. Дослідження показало, що все більше сімейних лікарів використовують штучний інтелект для складання резюме зустрічей з пацієнтами, що допомагає їм діагностувати стан пацієнта та виконувати рутинні адміністративні завдання. Загалом 598 (28%) з 2108 респондентів опитування заявили, що вже використовують ШІ. Більше чоловіків (33%), ніж жінок (25%) серед сімейних лікарів використовують ШІ, і набагато більше використовують його в заможних районах, ніж у бідніших.
Однак, згідно з доповіддю Nuffield Trust, більшість лікарів загальної практики, незалежно від того, чи використовують вони його, чи ні, побоюються, що практики, які його застосовують, можуть зіткнутися з «професійною відповідальністю та медико-правовими проблемами», а також «ризиками клінічних помилок» і проблемами «конфіденційності пацієнтів та безпеки даних». Окрім того, опитування також показало, що лікарі загальної практики використовують заощаджений час для відновлення після напружених робочих днів, а не для прийому більшої кількості пацієнтів.















