Згідно з прогнозами аналітиків TrendForce, зниження вартості моніторів з OLED-матрицями призвело до поступового зростання купівельного інтересу. Однак, падіння цін у 2025 році здебільшого є маркетинговим ходом: воно досягається завдяки масштабним знижкам уздовж усього ланцюга постачання — від виробників панелей до брендів, які пропонують вигідні умови своїм партнерам. Тож поки що складно передбачити, чи збережеться така динаміка в наступному році. За оцінкою TrendForce, за підсумками 2025 року у світі буде відвантажено близько 2,66 млн OLED-моніторів, що становить майже 2% глобальних поставок ринку. Це на 86% більше, ніж роком раніше.

Близько 80% усіх OLED-моніторів надходять у три ключові регіони — США, Європу та Китай. Однак, частка ринку США знизиться з 44% до 33% через економічні труднощі та невизначеність із митною політикою. Водночас, у Європі та Китаї вона, навпаки, зросте: з 28% до 33% та з 14% до 21% відповідно.

Цікаво, що якщо в США та Європі основними покупцями є приватні геймери, то в Китаї значну частку продажів формують ігрові комп’ютерні клуби. Вони залишаються надзвичайно популярними в країні, активно конкурують за клієнтів і тому охоче інвестують у візуально привабливі, але досить дорогі OLED-монітори.