Учора компанія Meta представила прототип окулярів доповненої реальності під кодовою назвою Orion, які мають 70-градусне поле зору, мікро-світлодіодні проектори та лінзи з карбіду кремнію, що передають графіку прямо в очі користувачеві. В інтерв'ю виданню The Verge генеральний директор компанії Марк Цукерберг продемонстрував можливості пристрою, включаючи розпізнавання інгредієнтів, голографічні ігри та відеодзвінки, які контролюються нейронним браслетом, що інтерпретує жести рук за допомогою електроміографії.
Незважаючи на технологічний прогрес, Meta відклала комерційний випуск Orion, посилаючись на складність виробництва і витрати, що сягають 10 тисяч дол за одиницю, в першу чергу через труднощі у виробництві лінз з карбіду кремнію. Тепер компанія має намір випустити вдосконалену, більш доступну версію в найближчі роки, при цьому керівники натякають на ціну, порівнянну з ціною смартфонів і ноутбуків високого класу.
Цукерберг вважає окуляри доповненої реальності критично важливими для майбутнього Meta, оскільки вони потенційно звільнять компанію від залежності від платформ для смартфонів, контрольованих Apple і Google. Поштовх до розвитку обладнання доповненої реальності відбувається в той час, коли технологічні гіганти та стартапи посилюють конкуренцію в цій галузі: Apple запускає Vision Pro, а Google співпрацює з Magic Leap і Samsung над розробкою гарнітури.