Згідно зі звітом аналітиків IDC, продаж мережевого обладнання WiFi в 1-му кварталі поточного року на 31% перевищив торішні результати, причому в секторі обладнання корпоративного класу зростання дорівнює 43%, а виручка виробників склала 2,8 млрд дол. Експерти вважають, що драйвером такого швидкого розвитку корпоративного сектора э активне впровадження стандарту Wi-Fi 6 та його більш сучасної версії Wi-Fi 6E. На частку точок доступу Wi-Fi 6 та Wi-Fi 6E корпоративного класу в першому кварталі припало відповідно 78,6% та 10,4% продажів. Слід також зазначити, що продаж пристроїв Wi-Fi 6E у порівнянні з останнім кварталом минулого року зріс на 14,1%.
Водночас у споживчому секторі збут обладнання WiFi зменшився на 8,8% порівняно з першим кварталом 2022 р. Втім частка пристроїв Wi-Fi 6 тут теж зростає і становить більше 47% від загального обсягу.
У лідера ринку Cisco продаж обладнання WiFi корпоративного класу за рік зріс на 62,7% і тепер частка цього виробника збільшилася до 47,1%. HPE-Aruba, яка займає другу сходинку, збільшила продажі на 39,5% і контролює 16% ринку. У Huawei, що розташувалася на третій позиції, зростання продажів склало 44%, і зараз частка китайського виробника дорівнює 4,6%.















