Лише у 2022 році Київстар разом із партнерами запустив 15 ініціатив із акційними пропозиціями або бонусами. Завдяки їм 450 тисяч абонентів національного мобільного оператора заощадили кошти на покупках товарів і послуг від відомих брендів, як Finance.ua, Rozetka.ua, Glovo, PROSTOR, WOG, та навіть всесвітньо відомими, як TOUS та інші.

В даних проєктах взяли участь компанії лідери ринку в різноманітних сферах: доставка, АЗК, онлайн страхування, медицина, книги, краса і багато інших. Проте, найпопулярнішими акційними пропозиціями серед наших абонентів були такі категорії:

  • Онлайн страхування: >90 000 абонентів;

  • Знижки або бонуси на АЗК : >72 000 абонентів;

  • Доставка: >30 000 абонентів.

Завдяки злагодженій співпраці партнери Київстар можуть розміщувати свої акційні пропозиції для абонентів найбільшого мобільного оператора у додатку для самообслуговування Мій Київстар, яким користуються мільйони українців щомісяця. Саме в додатку абоненти мають змогу дізнатись про початок акції.


Завантаживши додаток Мій Київстар — можна не лише отримувати вигідні пропозиції від партнерів та бонуси від Київстару, а й повноцінно керувати власним номером та послугами за ним, змінити тариф або, навіть форму обслуговування.