Згідно з даними компанії Canalys, в 3-му кварталі поточного року глобальний ринок кібербезпеки збільшився на 15,9% рік до року, досягнувши 17,8 млрд дол. Майже всі вендори з топ-12 показали позитивну динаміку, причому 7 з них продемонстрували навіть двозначний приріст. І лише у IBM відбулося незначне падіння доходу – на 1,3%.
Глобальний ринок кібербезпеки в III кв. 2022 р. та 2021 р.
Виробник |
Частка ринку в Q3 2022 |
Частка ринку в Q3 2021 |
Річна динаміка |
Palo Alto Networks |
8,4% |
7,8% |
24,9% |
Cisco |
6,9% |
6,9% |
16,7% |
Fortinet |
6,7% |
6,0% |
29,9% |
Check Point |
3,8% |
4,0% |
8,4% |
CrowdStrike |
3,2% |
2,4% |
52,9% |
Okta |
3,1% |
2,6% |
38,4% |
Trellix |
3,1% |
3,6% |
0,8% |
Symantec |
2,9% |
3,2% |
3,4% |
Microsoft |
2,9% |
2,4% |
38,6% |
Trend Micro |
2,4% |
2,6% |
8,7% |
IBM |
2,3% |
2,7% |
-1,3% |
Zscaler |
2,1% |
1,6% |
52,1% |
Інші |
52,1% |
54,1% |
11,6% |
Всього |
100,0% |
100,0% |
+15,9% |
Джерело: Canalys
Але цікаво інша – подібні загалом позитивні результати свідчать про те, що навіть на тлі складної ситуації в економіці рішення з кібербезпеки є тим сегментом, на якому бізнес не збирається економити.
Втім, експерти Canalys відзначають, що компанії СМБ-сектору все ж потроху змушені скорочувати витрати по всім напрямкам, в тому числі і на кібербезпеку. Крім того, щоб зекономити та розподілити витрати, вони переходять на модель користування по передплаті. Тобто замість купівлі рішень вони беруть їх в оренду і щомісячно платять за них певну суму. Таким чином, клієнт має можливість знизити витрати шляхом розподілу платежів за ліцензію протягом всього року замість єдиноразової транзакції.