Згідно з даними компанії Canalys, в 3-му кварталі поточного року глобальний ринок кібербезпеки збільшився на 15,9% рік до року, досягнувши 17,8 млрд дол. Майже всі вендори з топ-12 показали позитивну динаміку, причому 7 з них продемонстрували навіть двозначний приріст. І лише у IBM відбулося незначне падіння доходу – на 1,3%.

Глобальний ринок кібербезпеки в III кв. 2022 р. та 2021 р.

Виробник

Частка ринку в Q3 2022

Частка ринку в Q3 2021

Річна динаміка

Palo Alto Networks

8,4%

7,8%

24,9%

Cisco

6,9%

6,9%

16,7%

Fortinet

6,7%

6,0%

29,9%

Check Point

3,8%

4,0%

8,4%

CrowdStrike

3,2%

2,4%

52,9%

Okta

3,1%

2,6%

38,4%

Trellix

3,1%

3,6%

0,8%

Symantec

2,9%

3,2%

3,4%

Microsoft

2,9%

2,4%

38,6%

Trend Micro

2,4%

2,6%

8,7%

IBM

2,3%

2,7%

-1,3%

Zscaler

2,1%

1,6%

52,1%

Інші

52,1%

54,1%

11,6%

Всього

100,0%

100,0%

+15,9%

Джерело: Canalys

Але цікаво інша – подібні загалом позитивні результати свідчать про те, що навіть на тлі складної ситуації в економіці рішення з кібербезпеки є тим сегментом, на якому бізнес не збирається економити.

Втім, експерти Canalys відзначають, що компанії СМБ-сектору все ж потроху змушені скорочувати витрати по всім напрямкам, в тому числі і на кібербезпеку. Крім того, щоб зекономити та розподілити витрати, вони переходять на модель користування по передплаті. Тобто замість купівлі рішень вони беруть їх в оренду і щомісячно платять за них певну суму. Таким чином, клієнт має можливість знизити витрати шляхом розподілу платежів за ліцензію протягом всього року замість єдиноразової транзакції.