Мінцифри повідомляє, що віртуальний центр Дія.Бізнес, запущений у форматі інноваційної гарячої лінії, надав 14200 консультацій громадянам, які вимушено переїхали всередині країни чи за кордон, – в межах першого етапу роботи проєкту.
Найчастіше українці зверталися з такими запитами:
-
Отримання статусу тимчасового захисту чи правові підстави перебування на території іншої держави.
-
Надання допомоги із житлом та працевлаштуванням.
-
Надання інформації щодо ведення бізнесу в 7 країнах ЄС (Польщі, Болгарії, Чехії, Словаччині, Словенії, Литві та Німеччині) та про те, як згодом зробити релокейт в Україну.
Опитування серед громадян, які отримали консультації, показало, що 95,55% українців задоволені роботою Віртуального центру Дія.Бізнес, 96,3% – отримали задовільні відповіді на гарячій лінії, а 94,8% вважають позитивною роботу чатбота.
Скоро стартує другий етап консультацій віртуального центру Дія.Бізнес. На цьому етапі центр надаватиме професійну підтримку щодо можливостей працевлаштування, роботи бізнесу (від заснування до релокейту) та юридичних питань від внутрішньо переміщених осіб. Ці консультації будуть орієнтовані на регіони тимчасового перебування постраждалого українського населення, враховуючи те, що майже 5 млн українців повернулися із-за кордону.
Проєкт ініційований командами Міністерства цифрової трансформації України, Офісу з розвитку підприємництва та експорту й національного проєкту Дія.Бізнес та втілюється ГО «Консультаційний центр підтримки малого та середнього бізнесу» за сприяння «Проєкту підтримки Дії», що впроваджується Програмою розвитку ООН в Україні за фінансової підтримки Швеції.