Епіцентр help-bot – це персональний асистент-помічник, який функціонує у зручних месенджерах (viber, telegram). Як пояснюють розробники, з його допомогою покупець мережі Епіцентр зможе управляти своїми онлайн-замовленнями, шукати товар або перевіряти його ціну, переглядати історію покупок, отримати якісну клієнтську підтримку з будь-яких питань тощо.
В процесі роботи над чат-ботом Епіцентр вирішив протестувати його функції зі звичайними покупцями. Таким чином компанія отримувала зворотний зв'язок від реальних клієнтів, щоб врахувати їх побажання, зауваження та пропозиції в фінальній версії сервісу.
Як зазначає Юрій Кудлик, директор департаменту онлайн продажів та клієнтського сервісу мережі Епіцентр, клієнт матиме можливість звернутись у чат служби підтримки через месенджер, отримати протягом 1 хвилини відповідь та рішення будь-яких питань. Також сервіс формуватиме персональні вигідні рекомендації, спеціально підібрані під профіль та потреби покупця.
Help-bot суттєво розширює сервіси для офлайн клієнтів мережі й окрім звернення в службу підтримки клієнтів та отримання професійних консультацій експертів по товарам та послугам клієнт матиме можливість:
-
звернутися на інформаційну стійку будь-якого торговельного центру Епіцентр К;
-
переглянути актуальний графік роботи торговельних центрів, знайти найближчі ТЦ та визначити оптимальний маршрут до них;
-
сканувати товар в торговому залі за допомогою чат-боту, не чекаючи вільного продавця, щоб дізнатись ціну та характеристики товару, переглянути відгуки про товар;
-
дізнатись в яких торговельних центрах товар є в наявності;
-
отримати картку Вигода або підв'язати існуючу картку в чат-бот всього в один клік, а також використовувати картку для сканування на касі;
-
отримати сповіщення, коли замовлення буде скомплектоване та підготовлене до видачі;
-
зареєструватись в електронній черзі для отримання онлайн-замовлення в центрі видачі замовлень, не чекаючи в черзі;
-
продовжити термін зберігання онлайн-замовлення в центрі видачі;
У чат-боті також реалізована опція Допомога ЗСУ, яка дозволить задонатити бали з карти Вигода на підтримку армії. Бали будуть конвертовані компанією Епіцентр у грошові кошти та передані на допомогу нашим захисникам.
Для створення Епіцентр help-bot використовувалась технологія Middleware Corezoid Actors Engine. Чат-бот розроблений на базі хмарної операційної системи Corezoid, що дозволила об'єднати складні процеси внутрішніх ІТ-систем Епіцентру і трансформувати їх у зручні цифрові послуги для покупця. Для розробки чат-боту було здійснено понад 50 інтеграцій з внутрішніми ІТ-системами Епіцентру.
За словами керівника з розвитку бізнесу компанії Corezoid Ольги Худік, ця платформа підтримує роботу з Apple Messages, Google Business Messages, Viber, Telegram, Facebook messenger, WhatsApp for Business, Line, WeChat, Control.events та будь-якими іншими месенджерами з відкритими API.
Втім зараз скористатися перевагами нового чат-боту Епіцентр можуть тільки користувачі найпопулярніших в Україні месенджерів Viber та Telegram.