Південнокорейська корпорація LG Electronics Inc. (LG) оголосила попередні результати діяльності за перший квартал 2024 року, повідомивши про консолідований дохід у розмірі 21,09 трлн вон (15 млрд дол) та операційний прибуток — 1,33 трлн вон (950 млн дол).

Компанія зафіксувала найвищий за всю свою історію дохід у першому кварталі. Впровадження інноваційних бізнес-моделей, таких як передплата, а також розширення операцій B2B, виявилися вирішальними у подоланні таких викликів, як затримка відновлення ринкового попиту. З погляду продукту, стратегія LG з розширення асортименту продукції та розширення цінового покриття товарних зон у відповідь на поляризацію ринкового попиту продемонструвала значну ефективність. Ця стратегія в поєднанні з прагненням компанії підтримувати високу конкурентоспроможність на преміальному ринку з акцентом на таких унікальних факторах, як штучний інтелект, відіграла істотну роль у досягненні такого високого показника.

Операційний прибуток у першому кварталі вже п'ятий рік поспіль перевищує 1 трлн вон, починаючи з 2020 року. Контентний та сервісний бізнес компанії, який використовує як платформу сотні мільйонів пристроїв, розподілених по всьому світу, разом із продажами D2C сприяють якісному зростанню і підвищенню внеску в операційний прибуток компанії. Такі кроки, як розподіл ресурсів, стабілізація витрат на сировину та логістику, а також забезпечення гнучкості глобальної системи виробничих операцій, відіграли важливу роль у підтримці стабільної прибутковості.

У сегменті побутової техніки та кондиціонерів такі нові продукти, як система для догляду за одягом LG Styler, пральна машина LG WashCombo All-in-One та LG WashTower, сприяли зростанню, отримавши позитивні відгуки на ринку. Стратегія розширення лінійки зон обсягів для задоволення регіональних особливостей і змін у попиті на міжнародних ринках виявилася успішною. Компанія також розвиває свій B2B бізнес, включно з системами опалення, вентиляції та кондиціонування, вбудованою технікою та комплектуючими.

LG прагне прискорити зміну парадигми у сфері побутової техніки, впроваджуючи сервіси передплати, які дозволяють клієнтам обирати побутову техніку та послуги з обслуговування, що відповідають їхньому стилю життя. Крім того, у міру розширення ролі штучного інтелекту в побутовій електроніці, компанія впроваджує «лагідний інтелект» (Affectionate Intelligence) у свої пристрої та сервіси, прагнучи забезпечити унікальний клієнтський досвід, який виходить за межі базового штучного інтелекту, і надає споживачам більше уваги та емпатії.

У сфері виробництва автомобільних комплектуючих стабільна кількість замовлень сприяє поступовому зростанню продажів. Очікується, що в першій половині цього року обсяг замовлень перевищить 100 трлн корейських вон (71,7 млрд дол), що більше, ніж наприкінці минулого року, коли він становив близько 90 трлн. Що стосується автомобільних інформаційно-розважальних систем, які є основним джерелом продажів, то цього року основна увага приділяється покращенню можливостей програмного забезпечення та розширенню спектра унікальних пристроїв. Компанія LG Magna e-Powertrain, досягнувши прибутковості торік, прагне прискорити зростання шляхом отримання додаткових замовлень з європейського та азійського ринків. Водночас ZKW, дочірня компанія, що спеціалізується на автомобільних фарах, розробляє стратегію розвитку нового покоління виробів, оптимізуючи при цьому свою бізнес-структуру.

Сфера домашніх розваг продовжує суттєво розвиватися завдяки запуску нової лінійки OLED-телевізорів 2024 року з покращеною продуктивністю штучного інтелекту, а також розширенню контенту та послуг webOS. Починаючи з цього року, компанія активно впроваджуватиме подвійну стратегію, орієнтовану як на топову лінійку OLED, так і на лінійку QNED, щоб зайняти провідні позиції на преміум-ринку. Крім того, цього року платформа webOS буде перетворена на масштабований, високоприбутковий бізнес.

Сектор бізнес-рішень продовжує вводити інновації у взаємодію з клієнтами за допомогою стратегічних продуктів, таких як новий ноутбук LG gram, який оснащений найновішими функціями штучного інтелекту та ігровими моніторами. Цього року компанія позиціонуватиме себе з конкурентоспроможною лінійкою комерційних дисплеїв і продовжуватиме інвестувати в засоби майбутнього зростання, такі як роботи та зарядки для електромобілів, прискорюючи раннє розгортання нових перспективних напрямків бізнесу.

Ці цифри є попередньою оцінкою консолідованого прибутку на основі стандартів K-IFRS, що надається інвесторам як послуга до отримання остаточних результатів діяльності LG Electronics, зокрема, чистого прибутку. Деталі щодо кожного підрозділу будуть офіційно оголошені пізніше в цьому місяці.