Яндекс передаёт партнёрам права на продажу части медийных продуктов в Украине
14.01.2016
Яндекс передал специализированным агентствам права на продажу в Украине части медийной рекламы. Рекламу на главной странице Яндекса, в том числе в мобильной версии, теперь продаёт компания T-Sell, а рекламу на КиноПоиске — компания Admixer.
Обе компании давно работают на украинском рынке и с 2014 года сотрудничают с Яндексом. Новые договорённости с ними позволят Яндексу сосредоточиться на продаже контекстной рекламы в Яндекс.Директе.
Схема продаж других медийных продуктов (баннеры, размещаемые по аукционной модели, и медийно-контекстный баннер) не изменилась. Их по-прежнему можно приобрести как через агентства, так и обратившись к менеджерам Яндекса.
Оператор lifecell розширив портфоліо цифрових послуг для абонентів і запустив освітню платформу для саморозвитку з курсами, вебінарами й ексклюзивними скрайбами.
Wikimedia RU, російськомовний підрозділ некомерційної організації, яка керує Вікіпедією, був змушений закритись наприкінці 2023 року на тлі політичного тиску через війну в Україні...
Компанія заявила на своїй сторінці в Твітері (X), що вона знаходиться на ранній стадії розгортання додатку під назвою TikTok Notes і що цей додаток є «спеціальним простором для фото і текстового контенту».
Проте, як і у випадку з іншими оголошеннями Ілона Маска, на даний момент немає жодних подробиць про те, коли ця політика почне діяти і яку плату доведеться платити новим користувачам.
Наразі функція перебуває в стадії тестування, папки поступово стануть доступними для всіх користувачів Rakuten Viber версії 22.0 і вище протягом наступних місяців. Користувачі з понад 10 чатами, яким вже доступна функція...