На виставці CES 2026 компанія LG Electronics (LG) презентує інтерактивний експозиційний простір, який візуалізує бачення майбутньої мобільності LG через LG Affectionate Intelligence (Інтелект орієнтований на людину).
Експозиція, що була відзначена нагородою CES 2026 «Найкращі інновації» у категорії «Розважальні системи в автомобілях», демонструє три ключові інтерактивні рішення:
Mobility Display Solution («Система дисплеїв для мобільності») — рішення, що перетворює лобове скло на інтелектуальний інтерфейс;
Automotive Vision Solution («Система автомобільного зору») — система, яка підвищує рівень безпеки та надає контекстно-орієнтовану інформацію водієві й передньому пасажиру за допомогою машинного зору зі штучним інтелектом;
In-Vehicle Entertainment Solution («Система розваг у салоні автомобіля») — комплекс розваг, що забезпечує персоналізовані рекомендації контенту, медіа на основі спогадів і переклад у реальному часі.

У зоні Mobility Display Solution відвідувачі зможуть побачити, як Штучний інтелект інтуїтивно подає ключову інформацію через лобове скло, оснащене прозорою OLED-панеллю. Наприклад, під час наближення до світлофора система відображає над ним час, що залишився до зміни сигналу, надаючи лише найбільш релевантну інформацію саме в цей момент. У режимі автономного руху штучний інтелект аналізує навколишнє середовище та формує відповідні візуальні сцени: на дорогах, де ростуть дерева, по дисплею м’яко кружляють пелюстки сакури, а монотонний тунель перетворюється на чарівний ліс, створюючи захопливий досвід, близький до віртуальної реальності.
Automotive Vision Solution — це передове рішення що використовує сенсори в салоні авто на базі LG Automotive Vision System, розроблене для підвищення безпеки та забезпечення контекстної взаємодії з пасажирами, а також персоналізованої доставки контенту. Система в режимі реального часу відстежує рухи водія, напрямок погляду, рівень уваги, колір одягу та жести, що дозволяє їй точно розуміти стан пасажирів і відповідно реагувати. Завдяки відстеженню погляду та керуванню жестами розширюється обсяг інформації, що подається з урахуванням інтересів користувача, а графіка на дисплеї підсилює ефект занурення та реалістичність. Наприклад, у режимі автономного руху, якщо передній пасажир звертає погляд на рекламу на фасаді будівлі, система розпізнавання погляду може миттєво відобразити пов’язану інформацію на пасажирському дисплеї, забезпечуючи безперервний шлях від ознайомлення з продуктом до його придбання.
In-Vehicle Entertainment Solution забезпечує персоналізовані розваги та інтерактивну комунікацію нового рівня. Розпізнаючи пейзажі за вікном автомобіля, Штучний інтелект може відображати у вікні дисплеї фотографії, пов’язані зі спогадами, асоційованими з цим місцем. Пасажири мають змогу ділитися цими моментами в реальному часі через відеодзвінки з членами родини. Під час тривалих подорожей система рекомендує контент відповідно до індивідуальних уподобань, перетворюючи кілометри дороги на яскраві враження. В іншому сценарії, якщо працівник ресторану спілкується мовою жестів, Штучний інтелект інтерпретує жести та виводить їх у вигляді тексту на екрані, забезпечуючи зручну та безперешкодну двосторонню комунікацію.















