За підрахунками аналітичної агенціїї Omdia, у III-му кварталі 2025 року у світі було відвантажено 52,5 млн телевізорів. Це на 0,6% менше, ніж за аналогічний період минулого року. Притому найбільше на зниження глобального показника вплинув материковий Китай. Справа у тому, що у 2024 році в країні діяла масштабна державна програма субсидування купівлі складної побутової техніки місцевого виробництва, що суттєво підживило попит і значна частина споживачів встигла оновити свої домашні телевізори. Але вже цього року програма не працювала, тому продажі знизилися.
Однак падіння поставок телевізорів у Китаї на 12,2% у річному вимірі частково компенсували зростанням продажів у США (+2,3%), в країнах Азії та Океанії (+7,7%), а також у низці інших регіонів.
Проте й ці позитивні тренди зумовлені локальними обставинами. Американські споживачі, не маючи впевненості щодо майбутніх тарифів, намагаються не відкладати великі покупки імпортної техніки — адже можливе введення високих мит може надовго відкласти оновлення ТБ-приймачів. А в Азії поза межами КНР та в Океанії активізувалися китайські виробники, які розпродають запаси техніки — подекуди з дуже щедрими знижками — що накопичилися після завершення дії субсидій і перестали бути затребуваними на внутрішньому ринку.
















