Якщо раніше 80% завантажень припадало на Android та 20% на iOS, то зараз частка користувачів iOS активно зростає, що свідчить про популярність пристроїв Apple серед абонентів lifecell. Основна частина користувачів перебуває в Україні, генеруючи більшість трафіку та завантажень застосунку. Водночас стабільно зростає частка користувачів у роумінгу, передусім у країнах, де перебуває значна кількість українців. До топ-країн за кількістю завантажень поза межами України входять: Німеччина, Польща, Франція, Туреччина, Нідерланди та Чехія.
Користувачі My lifecell найбільше користуються функціями зі швидкого керування номером та контролю витрат. Найпопулярніше в застосунку: перегляд балансу та залишків за пакетами послуг, розділ “Витрати та поповнення”, поповнення рахунку та управління послугами — активація, вимкнення чи зміна тарифних опцій.
У 2025 році команда lifecell зосередилася на покращенні інтеграції сервісів всередині застосунку за допомогою диплінків — спеціальних посилань, які дозволяють користувачеві миттєво потрапити на потрібний розділ або функцію, наприклад, поповнення рахунку чи управління послугами. Це створює цілісний і зручний користувацький досвід, дозволяючи швидко виконувати потрібні дії без додаткових пошуків у застосунку. Крім того, вже розробляється функціонал біометричного входу, що забезпечить ще швидший та безпечний доступ до особистого кабінету та зменшить потребу у введенні паролів чи одноразових кодів.
Безпека даних абонентів є пріоритетом lifecell. Усі дані під час користування застосунком передаються через захищені канали із сучасними протоколами шифрування, а доступ до особистого кабінету захищено SSO-паролем (Single Sign-On). Користувачі можуть самостійно встановлювати власний пароль та включати двофакторну автентифікацію.















