Якщо раніше 80% завантажень припадало на Android та 20% на iOS, то зараз частка користувачів iOS активно зростає, що свідчить про популярність пристроїв Apple серед абонентів lifecell. Основна частина користувачів перебуває в Україні, генеруючи більшість трафіку та завантажень застосунку. Водночас стабільно зростає частка користувачів у роумінгу, передусім у країнах, де перебуває значна кількість українців. До топ-країн за кількістю завантажень поза межами України входять: Німеччина, Польща, Франція, Туреччина, Нідерланди та Чехія.

Користувачі My lifecell найбільше користуються функціями зі швидкого керування номером та контролю витрат. Найпопулярніше в застосунку: перегляд балансу та залишків за пакетами послуг, розділ “Витрати та поповнення”, поповнення рахунку та управління послугами — активація, вимкнення чи зміна тарифних опцій.

У 2025 році команда lifecell зосередилася на покращенні інтеграції сервісів всередині застосунку за допомогою диплінків спеціальних посилань, які дозволяють користувачеві миттєво потрапити на потрібний розділ або функцію, наприклад, поповнення рахунку чи управління послугами. Це створює цілісний і зручний користувацький досвід, дозволяючи швидко виконувати потрібні дії без додаткових пошуків у застосунку. Крім того, вже розробляється функціонал біометричного входу, що забезпечить ще швидший та безпечний доступ до особистого кабінету та зменшить потребу у введенні паролів чи одноразових кодів.

Безпека даних абонентів є пріоритетом lifecell. Усі дані під час користування застосунком передаються через захищені канали із сучасними протоколами шифрування, а доступ до особистого кабінету захищено SSO-паролем (Single Sign-On). Користувачі можуть самостійно встановлювати власний пароль та включати двофакторну автентифікацію.