Дві новини свідчать про те, що гіг-економіка (модель зайнятості, яка базується на короткострокових проєктах та фрілансі, де працівники отримують оплату за виконану роботу через цифрові платформи − додатки або вебсайти) стоїть перед переломним моментом. Uber представив новий спосіб заробітку для своїх водіїв. Ні, не за рахунок перевезень, а за рахунок допомоги в навчанні моделей штучного інтелекту компанії, що займається спільними поїздками. Того ж дня Waymo оголосив про партнерство з DoorDash для тестування безпілотних доставок продуктів і страв.

Обидва кроки вказують на одне й те саме майбутнє: майбутнє, в якому саме ті працівники, які побудували гіг-економіку, незабаром можуть опинитися в ролі тренерів технології, яка їх замінить.

Нова програма Uber дозволяє водіям заробляти гроші, виконуючи мікрозавдання, такі як фотографування та завантаження аудіозаписів, що мають на меті вдосконалити системи штучного інтелекту компанії. Для водіїв це спосіб диверсифікувати доходи. Для Uber це спосіб прискорити своє автоматизоване майбутнє. Тут є певна іронія. Допомагаючи Uber зміцнити свою штучну інтелігенцію, водії можуть прискорити саме той світ без водіїв, якого вони бояться... Uber вже пропонує автономні поїздки на автомобілях Waymo в Атланті та Остіні і планує розширюватися. Тим часом Waymo розпочинає пілотне партнерство з DoorDash для доставки продуктів/страв без водіїв у Фініксі.