Унаслідок чергової масованої атаки рф на енергетичні об’єкти України сьогодні спостерігаються масштабні знеструмлення в низці регіонів країни. Відсутність зв’язку в такі моменти — це питання безпеки, можливість бути поруч із рідними, отримати допомогу або дізнатися важливу інформацію.
Саме тому lifecell протягом останнього року системно інвестував в підвищення енергостійкості мережі: встановлював автономні системи живлення, резервні батареї, генератори, системи управління навантаженням. 94% мережі lifecell здатні підтримувати роботу без електропостачання 10 годин (без урахування базових станцій, які пошкоджені чи знаходяться на тимчасово окупованих та непідконтрольних територія).
Команда lifecell постійно моніторить мережу, поповнює запаси пального та акумуляторів, мобільні бригади працюють цілодобово, щоб оперативно реагувати на всі виклики.
Втім, навіть найкращі резервні системи мають свої ліміти. Після певного часу — залежно від стану батарей, рівня навантаження, температури чи особливостей місцевості — зв’язок може зникати.
Щоб допомогти мережі мобільного оператора працювати довше, економте мобільний інтернет. Зокрема вимкніть автозавантаження фото й відео в месенджерах, не дивіться відео онлайн або обирайте низьку якість, робіть голосові дзвінки коротшими.
Це допоможе базовим станціям довше працювати від резервного живлення.
Якщо сигнал lifecell тимчасово зник — скористайтеся національним роумінгом. Ваш телефон може автоматично підключитися до мережі іншого оператора. Роумінг безкоштовний. Дзвінки та SMS тарифікуються за вашим тарифним планом. Якщо автоматичне перемикання не спрацювало — оберіть мережу вручну в налаштуваннях телефону.
Якщо маєте доступ до Wi-Fi — користуйтеся зв’язком через інтернет (VoWiFi).
Увімкніть функцію Voice over Wi-Fi (VoWiFi) у налаштуваннях телефону та телефонуйте через Wi-Fi. Послуга безкоштовна й доступна в рамках вашого тарифного плану.