Група компаній DVL (Датагруп-Volia-lifecell) відзначає першу річницю об’єднання. За цей період група зміцнила позиції на українському телекомринку та реалізувала ключові проєкти з модернізації, енергостійкості мереж і запуску нових сервісів для мільйонів користувачів.
Найбільший внесок у динаміку групи забезпечив мобільний оператор lifecell. У першому півріччі 2025 року прибутковість компанії зросла на 30% порівняно з другим півріччям 2024-го. Це стало результатом зростання доходів від основних послуг, посилення контролю за витратами та успішної кампанії з перенесення номерів (MNP), що тривала з грудня по лютий і принесла понад 200 тис. нових користувачів. Активна база lifecell залишалась стабільною — 9,6 млн, а середній дохід на одного абонента (ARPU) зріс на 11,6% рік до року — до 132,8 грн.
Від початку інтеграції компаній групи маржа EBITDA lifecell збільшилася на 7 п.п. і досягла 58,4% у другому кварталі 2025-го. Це стало можливим завдяки підвищенню продуктивності – об’єднанню інфраструктур компаній групи DVL й оптимізації витрат на їх обслуговування.
Зокрема, 450 базових станцій lifecell було підключено до високошвидкісної оптоволоконної мережі «Датагруп», що забезпечує пропускну здатність до 10 Гбіт/с на станцію, покращує якість зв’язку та збільшує обсяг передачі даних між базовими станціями та ядром мережі. До кінця 2025 року планується підключити загалом 800 станцій.
Компанія також оптимізувала частотний ресурс: у більшості областей смугу для 4G у діапазоні 2100 МГц розширено з 10 до 15 МГц, що підвищило середню швидкість мобільного інтернету приблизно на 30%.
У 2025 році lifecell завершив комплексну модернізацію своєї мережі в Києві: оновлено понад 700 базових станцій, що забезпечило зростання покриття на 23%, підвищення швидкості завантаження даних на 29% і зниження затримки сигналу на 58%. Завдяки цьому понад 1 млн абонентів у столиці отримали швидший і стабільніший зв’язок.
Окремим пріоритетом DVL стала енергонезалежність телекомунікаційної інфраструктури. Група продовжила масштабне будівництво енергоефективної GPON-мережі, розпочате Volia у травні 2024 року. За перший рік існування проєкту доступ до високошвидкісного інтернету отримали понад 346 тис. квартир у різних містах України. До кінця 2025 року планується досягти 60% покриття технологією у містах, де триває модернізація.
Також було значно збільшено інвестиції в стійкість мобільної мережі. Загалом від початку масових відключень електроенергії lifecell закупив 48 тис. літієвих акумуляторів (48V, 100 Ah), з яких понад 43 тис. уже встановлено. Відтак 98%* базових станцій lifecell забезпечені джерелами живлення, які здатні підтримувати безперебійну роботу обладнання до 10 годин під час знеструмлень.
У рамках підготовки до відключення 3G і переходу на нові технології lifecell активно впроваджував VoLTE. Протягом року зросла кількість користувачів: нині ця технологія доступна для понад 1,2 млн абонентів.
В прес-релізі компанії зазначається, що стратегічна мета DVL — стати єдиною екосистемою послуг, де клієнт отримує всі комунікаційні сервіси в одному наборі. Першим кроком у цьому напрямку став запуск конвергентного тарифу «Лайфсет M», який поєднав телебачення, мобільний та фіксований інтернет та ребрендинг Volia TV у lifecell TV. Згодом лінійку було розширено — з’явилися опції «Лайфсет S», «Лайфсет L» та «Лайфсет XL», що зробило конвергентні сервіси доступними для ширшої аудиторії та різних форматів користування. А вже першого вересня стартувала послуга «Домашній інтернет lifecell» — абоненти оператора в разі потреби отримали можливість підключати домашній інтернет за вигідною ціною до популярних тарифних планів**, якими вже користуються, не змінюючи свої вподобання.
Окрім розвитку бізнесу та інновацій, DVL приділяє особливу увагу суспільній місії компаній групи. В умовах війни компанії групи DVL активно підтримують Україну та громадян: від допомоги дітям, які втратили батьків через війну, і хворим дітям до евакуації важкопоранених військових. Станом на червень 2025 року загальна сума допомоги перевищила 483 млн грн.















