У другому кварталі 2025 року Київстар продемонстрував стабільне зростання завдяки ефективній реалізації стратегії цифрового оператора, розширенню цифрових сервісів та посиленню провідних позицій на ринку. Консолідація Uklon, зростання цифрових платформ Helsi та Київстар ТБ, а також масштабні інвестиції в інфраструктуру стали ключовими факторами розвитку компанії протягом 2 кварталу 2025

Частка 4G-користувачів у загальній абонентській базі у 2 кв. 2025 року зросла до 64,5% (+2,1 п.п.) порівняно з аналогічним періодом минулого року, досягнувши 14,4 млн. Водночас зберігається високий попит на цифрові продукти — кількість мультисервісних користувачів зросла на 23,7%, і тепер становить 31,7% від усієї абонентської бази.

Відповідно до глобальної стратегії своєї материнської компанії VEON, Київстар продовжує трансформацію бізнесу від оператора електронних комунікацій до провайдера цифрових послуг, у тому числі у сфері охорони здоров'я та інформаційно-розважальному секторі.

Helsi, цифрова медична інформаційна система Київстар, продовжує зростати: кількість користувачів у червні 2025 року сягнула 2,5 млн, що на 15,8% більше у порівнянні з 2 кварталом 2024 р. Зростання демонструють також нові моделі підписки та розвиток B2B-напрямку.

Київстар ТБ залишається одним із драйверів росту: кількість користувачів сервісу станом на кінець 2 кв. 2025 року зросла на 21,7% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Позитивну динаміку забезпечили запуск застосунку для Xbox, україномовний контент та ексклюзивні спортивні трансляції.

Uklon, який став частиною екосистеми Київстар у квітні 2025 року, за 2 квартал 2025 р. забезпечив 21,7 млн доларів виручки та 9,3 млн доларів EBITDA. Ця інтеграція стала стратегічним кроком у розширенні присутності компанії на ринку цифрових послуг.

Київстар продовжує інвестувати в розбудову інфраструктури — капітальні вкладення у 2 кварталі 2025 року склали 3,9 млрд гривень. Інтенсивність капітальних інвестицій становила 33,2% протягом кварталу та 28,1% у першому півріччі загалом. Навіть в умовах війни компанія активно реінвестує в існуючий бізнес, розвиваючи технологічний потенціал.

У другому кварталі 2025 р. Київстар підписав меморандум із Міністерством цифрової трансформації України щодо створення першої україномовної великої мовної моделі. Проєкт має бути реалізований до кінця року й надаватиме безпечні цифрові сервіси на базі локалізованих даних.

Компанія також отримала дозвіл на проведення тестових випробувань супутникової технології Direct to Cell. Завдяки Direct to Cell Київстар планує забезпечити зв’язок у регіонах без традиційного наземного мобільного покриття, зокрема у важкодоступних гірських та сільських районах. Це матиме особливу вагу в умовах війни, коли телеком-інфраструктура може бути пошкоджена або відсутнє електроживлення.

VEON впевнено просувається до опосередкованого лістингу Київстар на біржі Nasdaq у партнерстві з Cohen Circle. Позачергові збори акціонерів Cohen Circle заплановані на 12 серпня 2025 року. У разі успішного завершення угоди, Київстар стане першою українською компанією, що буде представлена на біржі США, відкриваючи нові горизонти для залучення міжнародного капіталу в економіку країни.