Зіткнувшись зі зростаючою конкуренцією з боку автономних служб таксі, таких як Waymo, Uber веде переговори про потенційне придбання Тревісом Каланіком американської дочірньої компанії Pony.ai. Якщо угода буде завершена, вона возз'єднає Каланіка з Uber (який зараз очолює генеральний директор Дара Хосровшахі) і дозволить Pony.ai працювати незалежно від китайської материнської компанії на тлі зростаючого регуляторного тиску з боку США.
Компанія Pony.ai була заснована в Кремнієвій долині в 2016 році, але її основна присутність − в Китаї, і вона має дозволи на експлуатацію роботів-таксі і вантажівок в США і Китаї. За словами експертів, переговори носять попередній характер. Зазначається, що пан Каланік очолить Pony, якщо угода буде укладена. Минулого року Pony вийшла на біржу в США, залучивши 260 млн дол від продажу акцій. Його ринкова капіталізація становить близько 4,5 млрд дол.
Якщо угода відбудеться, 48-річний пан Каланік залишиться на своїй основній роботі, керуючи CloudKitchens, стартапом віртуальних ресторанів, який він заснував після того, як залишив Uber у 2017 році. Ці дискусії є найяскравішою ознакою того, що Uber перебуває під тиском Waymo, підрозділу безпілотних автомобілів, який виділився з Google, та інших сервісів автономних автомобілів. Коли пан Каланік був генеральним директором Uber, компанія намагалася розвивати технологію автономних автомобілів. Потім вона купила Otto, стартап з безпілотних вантажних перевезень, яким керував Ентоні Левандовскі, колишній інженер Google. Пізніше Google подав до суду на пана Левандовскі за крадіжку комерційної таємниці, а також подав до суду на Uber, щоб заборонити йому використовувати свою технологію безпілотного водіння.
Тоді Uber пішов іншим шляхом до безпілотних автомобілів. Компанія уклала близько 18 партнерських угод з такими компаніями, як Wayve, May Mobility і WeRide, щоб впровадити пілотні програми безпілотних автомобілів в Європі, на Близькому Сході та в Азії. Мета полягає в тому, щоб "якомога більше автомобілів було підключено до мережі Uber". В той час як кількість автономних транспортних засобів постійно зростає, мережі таксі будуть мати як людей, так і роботів-водіїв протягом багатьох років.