Ці оновлення допоможуть брендам зробити спілкування з клієнтами більш зручним і автоматизованим.
Карусель дозволяє компаніям показувати до пʼяти прокручуваних карток в одному повідомленні. Кожна картка може містити зображення, текст, емодзі та до двох кнопок із закликом до дії — з посиланням на вебсайт або інтернет-магазин. У каруселі бренди можуть ділитися акціями, рекомендаціями щодо продуктів, пропозиціями з обмеженим терміном дії, розповідати про нові надходження тощо. А користувачі можуть легко вибрати те, що їх найбільше цікавить.
Чим корисна функція:
-
Покращує UX завдяки зручному формату для перегляду;
-
Підвищує CTR завдяки мультимедійному контенту;
-
Допомагає збільшити продажі завдяки прямим посиланням для швидких покупок.
Інтерактивні списки пропонують користувачам до п'яти заздалегідь визначених опцій, які вони можуть натиснути, щоб відповісти. Ці повідомлення стануть у пригоді для швидких дій, як-то підтвердження бронювання, планування доставки та збір відгуків. Щойно користувач обирає опцію, його вибір надсилається компанії у вигляді повідомлення, на яке бізнес може відправити автоматичну відповідь.
Чим корисна функція:
-
Робить спілкування зручнішим завдяки швидким відповідям;
-
Покращує залучення завдяки чіткому переліку опцій;
-
Економить час завдяки автоматизованим відповідям.
Обидва оновлення допоможуть компаніям будувати персоналізоване спілкування з існуючими клієнтами, доповнюючи рішення для обміну повідомлень у застосунку.
Карусель і список у бізнес-повідомленнях будуть доступні для всіх компаній по всьому світу протягом найближчих тижнів.