Ці оновлення допоможуть брендам зробити спілкування з клієнтами більш зручним і автоматизованим.

Карусель дозволяє компаніям показувати до пʼяти прокручуваних карток в одному повідомленні. Кожна картка може містити зображення, текст, емодзі та до двох кнопок із закликом до дії — з посиланням на вебсайт або інтернет-магазин. У каруселі бренди можуть ділитися акціями, рекомендаціями щодо продуктів, пропозиціями з обмеженим терміном дії, розповідати про нові надходження тощо. А користувачі можуть легко вибрати те, що їх найбільше цікавить.

Чим корисна функція:

  • Покращує UX завдяки зручному формату для перегляду;

  • Підвищує CTR завдяки мультимедійному контенту;

  • Допомагає збільшити продажі завдяки прямим посиланням для швидких покупок.

Інтерактивні списки пропонують користувачам до п'яти заздалегідь визначених опцій, які вони можуть натиснути, щоб відповісти. Ці повідомлення стануть у пригоді для швидких дій, як-то підтвердження бронювання, планування доставки та збір відгуків. Щойно користувач обирає опцію, його вибір надсилається компанії у вигляді повідомлення, на яке бізнес може відправити автоматичну відповідь. 

Чим корисна функція:

  • Робить спілкування зручнішим завдяки швидким відповідям; 

  • Покращує залучення завдяки чіткому переліку опцій; 

  • Економить час завдяки автоматизованим відповідям.

Обидва оновлення допоможуть компаніям будувати персоналізоване спілкування з існуючими клієнтами, доповнюючи рішення для обміну повідомлень у застосунку.

Карусель і список у бізнес-повідомленнях будуть доступні для всіх компаній по всьому світу протягом найближчих тижнів.