Консолідований дохід компанії сягнув 79,14 трильйона вон (приблизно $58.6 млрд), що є рекордним квартальним показником. Зростання було забезпечене високими продажами флагманських смартфонів Galaxy S25 та продукції з високою доданою вартістю.

Операційний прибуток склав 6,7 трильйона вон (приблизно $4.97 млрд), незважаючи на зниження доходу в напівпровідниковому підрозділі (Device Solutions, DS).

У 2024 році компанія виділила рекордний річний бюджет на дослідження. У першому кварталі витрати на них зросли на 16% порівняно з аналогічним періодом попереднього року і склали 9 трильйонів вон (приблизно $6.68 млрд). Курс корейської вони до долара США взято приблизно на 7 травня 2025 року (1 USD ≈ 1350 KRW).

Незважаючи на посилення макроекономічної нестабільності, викликаної напруженою ситуацією у зовнішній торгівлі та уповільненням економічного зростання, Samsung продовжує докладати активних зусиль для забезпечення сталого зростання. За умови послаблення зовнішньої невизначеності, компанія очікує поліпшення фінансових показників у другому півріччі.

Попит на напівпровідники зростає за рахунок ШІ

Дохід напівпровідникового підрозділу (Device Solutions, DS) склав 25,1 трильйона вон (приблизно $18.59 млрд), операційний прибуток – 1,1 трильйона вон (приблизно $0.81 млрд).

У підрозділі з виробництва пам'яті (Memory Business) зростання доходу було забезпечене збільшенням продажів серверної DRAM та додатковим попитом на NAND-накопичувачі на тлі очікуваного зниження ринкової ціни. Однак на загальний прибуток вплинуло зниження середньої ціни продажу (ASP), а також зменшення продажів HBM через контроль експорту чипів AI та відкладений попит в очікуванні виходу поліпшених продуктів HBM3E.

У другому кварталі підрозділ з виробництва пам'яті (Memory Business) очікує стійкий попит на AI-сервери. Компанія має намір посилити позиції в сегменті продукції з високою доданою вартістю за рахунок серверозрієнтованої лінійки та запуску вдосконалених HBM3E 12H. Крім того, планується посилити конкурентоспроможність у сегменті NAND за рахунок прискореного переходу на 8-е покоління V-NAND.

У другій половині 2025 року очікується збереження високого попиту на AI у зв'язку з випуском нових графічних процесорів. Компанія нарощуватиме продажі продуктів з високою доданою вартістю, включаючи вдосконалені продукти HBM3E 12H та модулі DDR5 високої щільності та ємності 128 ГБ і вище.

З поширенням AI на пристроях у смартфонах та ПК підрозділ з виробництва пам'яті оперативно реагуватиме на зміни ринку, пропонуючи передову продукцію LPDDR5X зі швидкістю 10,7 Гбіт/с.

Прибуток підрозділу з виробництва системних напівпровідників (System LSI Business) незначно зріс завдяки збільшенню поставок датчиків високої роздільної здатності та продуктів LSI. Покращення досягнуто, незважаючи на слабке зростання ринку смартфонів та затримку компанії з випуском флагманських систем на кристалах (SoC).

У другому кварталі компанія очікує стабільний дохід на тлі впровадження нових систем на кристалах (SoC) у великих клієнтів та зростання популярності 200-мегапіксельних сенсорів.

У другій половині року підрозділ з виробництва системних напівпровідників (System LSI Business) планує розширити поставки флагманських систем на кристалах (SoC), активно задовольняючи попит на сенсори для основних та телеоб'єктивних камер високої роздільної здатності, а також розширити лінійку автомобільних сенсорів.

Доходи підрозділу з виробництва напівпровідників (Foundry Business) були стриманими через зниження сезонного попиту на мобільні пристрої, корегування складських запасів та недостатнє завантаження виробничих потужностей. Незважаючи на це, бізнес зосередився на 2-нм техпроцесі GAA, що дозволило підвищити продуктивність та стабілізувати роботу лінії при дотриманні графіка, а також забезпечити додаткові замовлення на менш ніж 5-нм вузли (включаючи 2 нм та 4 нм) для застосунків штучного інтелекту та високопродуктивних обчислень.

У другому кварталі підрозділ з виробництва напівпровідників (Foundry Business) зосередиться на стабілізації 2-нм виробництва та покращенні показників за рахунок задоволення попиту в США в мобільному та автомобільному сегментах. Надалі планується розпочати масове 2-нм виробництво, отримати ключові замовлення та зміцнити позиції в галузі спеціалізованих рішень на зрілих вузлах.

Samsung Display: сезонний спад

Консолідований дохід підрозділу з виробництва дисплейних панелей (Samsung Display Corporation, SDC) склав 5,9 трильйона вон (приблизно $4.37 млрд), операційний прибуток – 0,5 трильйона вон (приблизно $0.37 млрд).

У сегменті мобільних дисплеїв прибуток знизився порівняно з попереднім кварталом через сезонний спад. Показники великоформатних дисплеїв покращилися завдяки запуску нових QD-OLED-панелей для ключових клієнтів.

У другому кварталі підрозділ з виробництва дисплейних панелей зберігає стриманий прогноз щодо прибутку, забезпечуючи стабільні поставки нових продуктів, включаючи складні моделі. Очікується зростання попиту на ігрові монітори завдяки майбутнім релізам.

У другій половині року підрозділ з виробництва дисплейних панелей (Samsung Display Corporation, SDC) має намір нарощувати продажі мобільних дисплеїв за рахунок технологій та продуктів з високим ступенем диференціації, а також зміцнювати позиції в B2C- та B2B-сегментах моніторів завдяки різноманітності модельного ряду.

Мобільний підрозділ: зростання та розширення

Мобільний підрозділ (Mobile eXperience, MX) та підрозділ з виробництва мережевого обладнання (Networks Business) досягли доходу в 37 трильйонів вон (приблизно $27.41 млрд) та операційного прибутку в 4,3 трильйона вон (приблизно $3.19 млрд).

Підрозділ MX показав квартальне зростання як доходу, так і прибутку, чому сприяли високі продажі серії Galaxy S25 з розширеними функціями Galaxy AI. Також вплинуло зниження цін на окремі компоненти та підвищення ефективності витрат, що забезпечило двозначну рентабельність.

У другому кварталі підрозділ MX продовжить фокусуватися на продажах флагманів, незважаючи на сезонний спад, та планує успішно представити Galaxy S25 Edge. Також буде розширено лінійку смартфонів з AI за рахунок впровадження «Awesome Intelligence» у серію Galaxy A.

У другій половині року підрозділ MX посилить лінійку складних пристроїв, запропонувавши унікальний AI-досвід, а також представить нові продукти екосистеми з AI-функціями та можливостями для здоров'я. Додатково досліджуватимуться нові продуктові категорії, включаючи XR.

Візуальні дисплеї: стабільні продажі та ШІ-функції

Підрозділи візуальних дисплеїв (Visual Display Business) та побутової техніки (Digital Appliances Business) забезпечили дохід у 14,5 трильйона вон (приблизно $10.74 млрд) та операційний прибуток у 0,3 трильйона вон (приблизно $0.22 млрд).

Продажі стратегічних продуктів, включаючи Neo QLED, OLED та моделі з діагоналлю від 75 дюймів, залишилися на високому рівні. Підвищення цін та зниження витрат на матеріали поліпшили прибутковість порівняно з попереднім кварталом.

У другому кварталі компанія продовжить розширення продажів телевізорів за рахунок нової AI-лінійки 2025 року та інтеграції передових функцій штучного інтелекту (AI), таких як Samsung Vision AI, що покращує якість зображення та звуку, а також пропонує інтелектуальні функції, як-от персоналізовані рекомендації та керування жестами (за умови використання сумісних пристроїв, наприклад, Galaxy Watch).

У другій половині року основна увага буде зосереджена на піковому попиті, за підтримки дистриб'юторів та завдяки оновленій лінійці AI-телевізорів, включаючи моделі Neo QLED 8K, Neo QLED 4K та OLED, що вирізняються покращеною обробкою зображення, яскравістю, контрастністю та інтелектуальними можливостями.