Компанія Vodafone Україна оприлюднила досягнення 2024 року, що стали черговим етапом реалізації стратегії сталого розвитку компанії. Ця стратегія охоплює шість ключових напрямків: цифрова рівність, розвиток корпоративної культури та управління людським капіталом, відповідальний ланцюг постачання, податковий та економічний внесок і прозорість, міцна система комплаєнс та вплив на навколишнє середовище. У рік викликів Vodafone не лише зберіг стабільність, а й інвестував у майбутнє – розширюючи мережу, підтримуючи суспільство, посилюючи технологічні рішення та турбуючись про довкілля.

Основні напрямки 2024 року, представлені у звіті:

Мережа та інфраструктура: зв'язок попри війну

●        Відновили 1000+ базових станцій, повернули зв'язок у 900 населених пунктів.

●        Побудовали 7000+ нових базових станцій у регіонах активної міграції населення.

●        У 8 разів збільшили парк акумуляторів, на третину – кількість генераторів.

●        754 млн грн – інвестиції в безперебійність мережі

●        Забезпечили 1,28 млн квартир гігабітним інтернетом, що працює без світла.

Технології та інновації: 4G, 5G, AI

●        4G LTE покриває 93% населення України.

●        Кількість 4G-користувачів зросла до 10,4 млн (66% бази).

●        Розпочато впровадження надсучасної білінгової системи.

●        Перший в Україні 5G-телеміст, що поєднав Київ, Івано-Франківськ та Гельсінкі.

●        Впроваджено VoLTE, VoWiFi, розвивається GPON-інтернет.

●        Інвестиції в AI, Big Data, IoT.

●        Speedtest Awards: Vodafone – оператор з найшвидшим мобільним інтернетом в Україні (двічі за рік).

Бізнес та фінансова стійкість

●        Інвестиції у 2024 році – 6,2 млрд грн, за три роки війни – 15,5 млрд грн.

●        Погасили облігації на $99,88 млн.

●        Збільшили груповий дохід.

●        Розширили партнерство з Vodafone Global.

●        Заснували дочірню компанію ТОВ «ЮНС» (Юкрейніан Нетворк Солюшнс) для управління телеком-інфраструктурою.

●        Трансформація у групу компаній: мобільний і фіксований зв'язок, ІТ, ритейл, башти.

Клієнти та сервіси: більше, зручніше, інноваційніше

●        Запуск COMBO-пакетів: мобільний + фіксований інтернет + ТБ.

●        Застосунок My Vodafone:

○        +23% активних користувачів,

○        2 місце у номінації «Кращий споживаць- кийдосвід(UX)» (CX Excellence Awards).

○        Нові функції: чат, Voice BOT, гейміфікація, Apple Pay, автопоповнення

●        Нові тарифи для ЄС та Молдови, подарунок – «Доступний роумінг» для українців за кордоном.

Соціальний внесок: підтримка, що має значення

●        Проєкт «Ліга тепла» – переможець конкурсу «Відповідальна країна 2.0».

●        66 млн грн – загальний обсяг допомоги (благодійна, гуманітарна, фінансова).

●        Підтримка освіти: цифрова грамотність, інженерна освіта.

●        Програми для ветеранів та їхніх родин: «Шлях ветерана», «На наших».

●        Участь у масштабних соціальних ініціативах: «Сміливі» та інші.

●        Увійшли до ТОП-50 найкращих роботодавців 2024 року (Forbes, robota.ua).

Екологічна відповідальність

●        Пілотний проєкт із використання сонячних електростанцій на базових станціях.

●        Збільшено інвестиції в енергоефективність, впроваджено безліч «зелених» ініціатив.

Vodafone Україна – лідер прозорості

Індекс ESG прозорості – це незалежне дослідження, яке оцінює рівень відкритості компаній у сферах екології (Environmental), соціального впливу (Social) та корпоративного управління (Governance). Компанія очолює рейтинг найпрозоріших компаній України за Індексом ESG прозорості, що проводиться ПАКУ та Центром КСВ.