Відомий ритейлер одягу H&M використовуватиме штучний інтелект (ШІ) для створення цифрових клонів 30 моделей. Компанія заявляє, що використовуватиме ШІ-двійників у деяких публікаціях у соціальних мережах та маркетингу замість людей, якщо останні дадуть на це дозвіл. За словами головного креативного директору Йоргена Андерссона, головна мета такого експерименту − дослідити, як продемонструвати моду новими творчими способами і скористатися перевагами нових технологій.

Як повідомили у H&M, моделі збережуть права на свої цифрові копії та їх використання компанією та іншими брендами в маркетингових цілях. Їхні зображення, ймовірно, спочатку будуть використовуватися в соціальних мережах з водяними знаками, які чітко вказують на використання штучного інтелекту. В компанії також заявили, що моделі отримуватимуть компенсацію за використання своїх цифрових двійників так само, як і за нинішніми домовленостями − тобто за використання їхніх зображень на основі тарифів, узгоджених з агентом.

Нагадаємо, що H&M − міжнародний бренд одягу та косметики в Україні та інших країнах світу, заснованний у 1947 році. Відмінною рисою H&M є модний та якісний одяг за доступними цінами. Штаб-квартира знаходиться у Стокгольмі, Швеція.