Автомобільна промисловість працює над акумуляторами, в яких замість рідких електролітів використовуються тверді керамічні або скляні матеріали. Це забезпечить можливість нести значно більше енергії, швидше заряджатися і підвищувати безпеку транспортних засобів за рахунок зниження ризик загоряння порівняно з іншими типами літій-іонних акумуляторів.
І ось днями Mercedes-Benz та виробник твердотільних батарей Factorial Energy доповіли, що пройшли щонайменше половину цього шляху, встановивши напівтвердотільні елементи на флагманський електричний седан німецького автовиробника.
Як зазначає портал IEEE Spectrum, Mercedes оголосив, що розпочав дорожні випробування прототипів елементів у своєму повнорозмірному седані EQS. Компанія Factorial Energy постачає елементи у формі кишенькових акумуляторів і розробила їх спільно з Mercedes-AMG High Performance Powertrains, дочірньою компанією автовиробника, що займається гонками Формули-1 у Великобританії.
Німецький автовиробник заявляє, що батарея забезпечує реальний запас ходу понад 1000 кілометрів (620 миль), що приблизно на 25% більше, ніж звичайна літій-нікелево-марганцево-кобальтова батарея такого ж розміру і маси. Для порівняння, EQS 450+ 2025 року наразі має запас ходу 800 км (497 миль) за оптимістичним європейським циклом WLTP, але лише 627 км (390 миль) за більш реалістичними оцінками Агентства з охорони навколишнього середовища США.
Mercedes і Factorial стверджують, що напів- (або «квазі-») твердотільна літій-металева батарея є першою у світі, яка потрапила з лабораторних стендів в реальний автомобіль на дорозі. Mercedes почав проводити лабораторні випробування в Штутгарті наприкінці 2024 року, а в лютому приступив до вуличних тестів.