За даними аналітичної компанії Canalys, сегмент розумного персонального аудіо (smart personal audio) виріс за минулий рік на 11,2%, а глобальні поставки цієї продукції сягнули 455 млн одиниць. До smart personal audio аналітики відносять бездротові головні телефони усіх різновидів, що сполучаються найчастіше зі смартфонами та ПК.

В Canalys ділять ринок персонального розумного аудіо на три групи: давно відомі гравці в цьому сегменті (Sony, Sennheiser, Bose тощо); платформні постачальники (Apple, Samsung, Huawei, OPPO, Xiaomi, Vivo тощо) та активні нові гравці (Deer, Sanag, Soundcore тощо). Та найбільше суперництво розгортається між двома останніми групами. Оскільки частка брендів з історією складає лише 21%, і зростання за минулий рік було лише 1%, платформні постачальники мають частку 34%, а приріст їхніх відвантажень склав 16% рік до року. Третя група – новачки − забезпечують 45% постачань (зростання +13%).

Постачання пристроїв smart personal audio по кварталах, стовпці, млн одиниць, та їх динаміка, %, права шкала.

 

Для кожного стовпця наведені відносні частки TWS, бездротових вкладних навушників і бездротових гарнітур з оголов'ям. Джерело: Canalys

Серед передових технологій, якими вендори продуктів розумного персонального аудіо залучають потенційних клієнтів вже не тільки у верхньому, але частково і в середньому діапазоні цін, Canalys виділяють наступні:

  • моніторинг фізичного стану носія за допомогою вбудованих датчиків положення, що дозволяють визначати, зокрема, позу людини;

  • адаптивні аудіотехнології, включаючи розумне шумозаглушення з посиленням обраних інформативних звукових потоків на базі ІІ;

  • переклад іноземної мови в режимі реального часу із залученням ШІ.

Аналітики впевнені, що завдяки активному впровадженню цих та схожих технологій сегмент розумного персонального аудіо динамічно розвивається на більшості національних ринків. Ймовірно, за підсумками цього року поставки пристроїв у цьому сегменті перевищать 500 мільйонів одиниць.