Як відомо, юридичні послуги коштують дуже дорого, особливо в таких країнах як США та Великобританія. І от незадоволені працівники, що мають зуб на свого роботодавця, почали використовувати штучний інтелект, щоб засипати бізнес низькоякісними та неточними судовими позовами, які, тим не менше, дуже дорого обходяться роботодавцям.
Юристи у сфері трудового права вже певний час спостерігають тенденцію до використання ШІ для подання позовів. За їхніми словами, заяви за допомогою ШІ створюються дуже швидко, однак це призводить до «непослідовних, довгих і часто неправильних аргументів» і спричиняє різке зростання витрат на юридичні послуги. Адже роботодавці повинні витрачати величезні суми грошей на юристів, щоб відповісти на них.
Справа в тому, що роботодавець не може просто ігнорувати такі заяви. Це призводить до циклу безперервного і дорогого листування. Такі дії можуть перевантажити і без того завантажені суди необґрунтованими та погано аргументованими позовами.