Корпорація LG Electronics Inc. (LG) оголосила свої фінансові результати за 2024 рік, показавши консолідований дохід у розмірі 87,73 трлн вон (~60 млрд дол) та операційний прибуток у розмірі 3,42 трлн вон (~2.36 млрд дол). Це новий рекорд найвищого річного доходу в історії компанії.

Бізнес із виробництва побутової техніки та компонентів для транспортних засобів продовжив зростати дев'ятий рік поспіль, що сприяло досягненню найвищого рівня доходу компанії. LG Home Entertainment Company та Business Solutions Company також продемонстрували збільшення доходів порівняно з попереднім роком.

Операційний прибуток дещо знизився порівняно з попереднім роком, насамперед через зовнішні фактори, як-от затримку відновлення світового попиту на побутову техніку та збільшення логістичних витрат у другому півріччі. Попри ці виклики, компанія зберегла стабільну структуру прибутку на річній основі. Це було досягнуто завдяки якісному зростанню внаслідок реструктуризації бізнес-портфеля й ефекту операційного важеля (леверидж) від збільшення продажів.

Результати діяльності за 2024 рік

LG Home Appliance & Air Solution Company повідомила про дохід у розмірі 33,2 трлн вон у 2024-му. Після того як два роки тому річний дохід компанії вперше перевищив 30 трлн вон, вона продовжує демонструвати стабільні показники, досягнувши двозначного зростання доходу в минулому році. Операційний прибуток сягнув 2,04 трлн вон, подолавши виклики, пов'язані зі збільшенням логістичних витрат. Це перший раз із 2021 року, коли компанія перевищила 2 трлн вон операційного прибутку.

LG Home Entertainment Company повідомила про дохід у розмірі 15,23 трлн вон та операційний прибуток у розмірі 315,9 млрд вон у 2024 році. Продажі OLED-телевізорів зросли в таких регіонах, як Європа й Азія, завдяки світовим спортивним подіям. Крім того, річний дохід рекламно-контентного бізнесу на базі webOS перевищив 1 трлн вон.

LG Vehicle component Solutions Company повідомила про дохід у розмірі 10,62 трлн вон у 2024-му. Це другий рік поспіль, коли дохід перевищив 10 трлн вон. Попри тимчасове сповільнення попиту на електричні транспортні засоби, компанія дев'ятий рік поспіль демонструє стабільне зростання доходів, підтримуване високим обсягом замовлень. Однак операційний прибуток знизився до 115,7 млрд вон порівняно з попереднім роком, головним чином через збільшення витрат на розроблення проєктів нових замовлень та інвестицій у НДДКР, спрямованих на перехід до програмно-визначених транспортних засобів (SDV).

LG Business Solutions Company у 2024 році повідомила про дохід у розмірі 5,69 трлн вон та операційний збиток у 193,1 млрд вон. Зростання доходу було зумовлене зосередженням на індивідуально налаштовуваних комерційних дисплеях для таких секторів, як готелі, магазини, бізнеси та школи, а також на преміальних ІТ-продуктах, як-от LG gram. Однак компанія продовжувала зазнавати операційних збитків через зростання цін на сировину для ключових продуктів та посилення ринкової конкуренції.

Напрями діяльності на 2025 рік

Попри швидку зміну глобального ринку та конкурентного середовища, LG буде послідовно прагнути до якісного зростання завдяки інноваціям у бізнес-портфелі. Після реструктуризації бізнес-одиниць компанії наприкінці минулого року LG має на меті посилити синергію між своїми підрозділами та підвищити операційну ефективність. Крім того, LG зосередиться на зміцненні фундаментальної конкурентоспроможності своїх бізнесів із погляду якості та вартості, забезпечуючи при цьому стабільну структуру прибутку.

LG Home Appliance Solution Company планує запустити нові продукти з регіональною спеціалізацією та застосунки з ШІ, прагнучи розширити продажі завдяки збільшенню реалізації своїх лінійок товарів масового попиту. Компанія також просуватиме бізнес у сфері рішень для дому з ШІ, щоб досягти своєї мети «Дім без праці дарує якісне проведення часу». Крім того, бізнес підписок буде активно розширюватися за межі Кореї, Малайзії та Тайваню, зокрема на Таїланд, Індію й інші регіони, постійно створюючи нові можливості.

LG Media Entertainment Solution Company намагається розширити продажі преміальних продуктів, як-от OLED і QNED, забезпечуючи при цьому диференційований клієнтський досвід завдяки функціям ШІ. Компанія об'єднає операції бізнесів LG, пов'язаних з екранами, зокрема телевізори, ІТ-пристрої й інформаційні дисплеї, щоб посилити синергію між підрозділами, які займаються апаратним забезпеченням та платформними рішеннями. Крім того, webOS буде перетворено на інтегровану платформу контенту та послуг для використання у приміщеннях і поза ними завдяки постійним інвестиціям у контент і розширенню партнерств.

LG Vehicle Solution Company має на меті вийти за межі постачальника компонентів для транспортних засобів і стати провайдером інноваційних рішень для всього досвіду взаємодії з транспортними засобами. Компанія зосередиться на забезпеченні можливостей у сфері SDV у межах підготовки до майбутнього. Вона також намагатиметься підтримувати стабільний дохід на основі наявного портфеля замовлень, одночасно підвищуючи прибутковість завдяки розширенню асортименту продукції та загальним операційним покращенням.

Новостворена компанія LG Eco Solution Company планує швидко розвинути бізнес LG в галузі ОВіК до рівня світового лідера, використовуючи свою основну технологічну конкурентоспроможність у ключових компонентах, як-от двигунах та компресорах. Підрозділ зосередиться на створенні локальних самодостатніх виробничих систем та розробленні рішень для конкретних регіонів. Він надаватиме комплексні рішення, оптимізовані для різних просторів, зокрема промислових, комерційних, громадських та житлових об'єктів: від великих чилерів до комерційних та побутових кондиціонерів.