Онлайн-маркет MAUDAU дещо популярніший серед власників iPhone — їхня частка становить 59.75% від усіх гостей. Проте 40.25% Android-користувачів показують, що платформа також впевнено тримається на своїх позиціях. Різниця відчутна, але обидві аудиторії активно користуються сервісом.
Якщо подивитися на частоту повернень, то власники iPhone виявилися більш активними: у середньому вони заходять на MAUDAU на 45% частіше, ніж гості з Android. Що стосується повторних відвідувань, то тут ситуація схожа: 4.8% гостей маркету на iPhone і 3.3% на Android поверталися хоча б раз після першої сесії. Це говорить про більшу лояльність iPhone-аудиторії.
Кількість унікальних продуктів у кошику майже однакова: iPhone — 4.4, Android — 4.5. А от загальна кількість товарів у кошику відрізняється: Android — 18.2, iPhone — 14.7. Це свідчить, що власники Android частіше роблять комплексні покупки або закуповуються на довший період. При цьому, середній чек прихильників iOS вищий — можливо, власники iPhone схильні витрачати більше грошей під час покупки.
З інших цікавих спостережень:
-
Гості з iPhone більш схильні оплачувати покупки онлайн (41.61%), тоді як з Android частіше обирають післяплату (37.20%). Власники iPhone явно більше довіряють оплаті на сайті, тоді як для гостей з Android післяплата залишається трохи більш звичним вибором.
-
Щодо повторних покупок, гості з Android повертаються частіше.
-
В Україні iPhone домінує в Києві, Львівській, Дніпропетровській та інших центральних областях. Android більш популярний у решті регіонів.
-
Власники iPhone трохи активніші упродовж дня, особливо в обідній час. Гості з Android показують сильніший пік активності у вечірні години.
Незалежно від того, яку операційну систему обирають гості MAUDAU, їх об’єднує принаймні одне — робити комплексні покупки повсякденних товарів швидко і без турбот.