За прогнозами аналітиків TrendForce, у 2024 році світові поставки гарнітур віртуальної та змішаної реальності (AR/MR), включаючи окуляри та шоломи, досягнуть близько 9,6 мільйона одиниць. Хоча це число може здатися невеликим, та воно на 8,8% перевищує показники попереднього року. Аналітики зазначають, що після стриманого прийому гарнітури Vision Pro від Apple, багато виробників вирішили змістити фокус з масового споживчого ринку на професійний. Іншими словами, кількість розважальних застосунків для цих пристроїв залишається недостатньою, а існуючі часто не відповідають очікуванням користувачів. Водночас, у промисловому та бізнес-секторах спостерігається стабільний, хоч і помірний, попит на AR/MR-гарнітури.

Ще однією важливою тенденцією, на яку вказують експерти, є чіткий запит ринку на доступні за ціною, але водночас функціональні пристрої. TrendForce прогнозує, що найближчими роками ситуація суттєво не зміниться: комерційні клієнти залишаться домінуючою силою на ринку AR/MR-гарнітур, і конкурентна перевага буде на боці дешевших пристроїв.

Ця тенденція, своєю чергою, стримує технологічний розвиток у цьому сегменті. Наприклад, понад 80% сучасних AR/MR-пристроїв оснащені недорогими LCD-дисплеями, які значно поступаються за якістю зображення матрицям OLEDoS з роздільною здатністю понад 3300 пікселів на дюйм, як у Vision Pro. Хоча OLEDoS-матриці поступово набирають популярність, їх висока вартість значно уповільнює темпи їхнього поширення.