Як показало дослідження аналітичної компанії IDC, глобальний збут обладнання WiFi корпоративного класу в третьому кварталі поточного року склав 2,5 млрд дол., і це на 1,7% менше, ніж рік тому. А скорочення продажів за підсумками перших трьох кварталів порівняно з 2023р. виявилося ще більшим − цілих 17,5%. Та аналітики IDC пояснюють це тим, що в минулому році спостерігалася різка активізація продажів через те, що частина замовлень були заморожені в попередні роки через пандемію. Зараз же ринок поступово стабілізується. При цьому частка точок доступу, що використовують стандарт WiFi 6E, за рік зросла з 20% до 31.7%, а на частку найбільш нового стандарту WiFi 7 зараз припадає 4,9%. Найбільш поширеною технологією точок доступу, як і раніше, поки що є WiFi 6.

Корпорація Cisco лідирує на ринку обладнання WiFi корпоративного класу, однак продаж за рік скоротився на 5,7%, а частка зменшилася до 41,6%. Компанія Aruba Networking, що входить в склад HPE, за рік збільшила продажі на 23,9% і довела свою ринкову частку до 15,1%. На третій позиції розташувалася компанія Ubiquiti, яка збільшила свої продажі на 27,5%, що забезпечило їй частку ринку 8,3%. У китайської Huawei продаж скоротився за рік на 1,8%, а ринкова частка залишилася на торішньому рівні 7,2%. Замикає перелік топ-5 компанія Juniper Networks, вона збільшила свої продажі обладнання WiFi корпоративного класу на 17,6%, а частку на ринку — до 5,3%.