На початку грудня аналітична компанія Canalys опублікувала черговий звіт по ринку носимих на зап'ясті розумних гаджетів. Експерти Canalys ділять спектр цієї продукції та три категорії: бюджетні та прості фітнес-браслети (basic band) з мініатюрним дисплеєм чи навіть без нього (всі дані можна подивитися на екрані під’єднаного до фітнес-браслета смартфону); базові смарт-годинники з фіксованим набором функцій (basic watch), та найбільш дорогі годинники з можливістю самостійного встановлення застосунків (smartwatch). Кілька останні кварталів цей сегмент ІТ-ринку загалом перебував «на плато», притому продажі бюджетних фітнес-браслетів постійно знижувалися, преміум-сегмент потроху зростав, а на годинник з фіксованою функціональністю доводилося близько половини всіх відвантажень.

Але у 3-му кв. 2024 р. глобальний збут в цьому сегменті зріс на 3% рік до року, — до 52,9 млн одиниць. Більше за інші зросли відвантаження саме бюджетних фітнес-браслетів, до 10,4 млн одиниць, відразу на 7%. Приріст постачань пристроїв basic watch збільшився на 3%, до майже 24 млн штук, а збут преміум-годинників склав 18,5 млн одиниць, без змін у порівнянні з попереднім періодом..

Частка ринку топ-5 виробників носимих гаджетів по кварталах, %

  

Джерело: Canalys

Експерти Canalys зазначають, що серед виробників найдорожчих смарт-годинників особливо гостро конкурують Huawei та Samsung з одного боку, і Apple з іншого. Притому перші нарощують свою присутність, тоді як Apple потроху скорочує. Також хороші показники у Xiaomi в середньому та бюджетному сегментах завдяки високому попиту на модель фітнес-браслету Mi Band 9. Це дозволило китайській компанії різко збільшити свою частку ринку.