Компанія Rakuten Viber оголосила про запуск в Україні нових безкоштовних функцій для малого бізнесу. Тепер українські підприємці можуть безплатно створювати та керувати бізнес-профілем своєї компанії. Це дозволить представити бізнес у месенджері та взаємодіяти з клієнтами просто у застосунку. 

раніше Rakuten Viber запустив ці функції в Греції та на Філіппінах. Це призвело до збільшення кількості бізнес-акаунтів на 65% з початку 2024 року. Від сьогодні Rakuten Viber відкриває бізнес-акаунти для малих підприємств і в Україні. 

Переваги облікового запису у Viber для малого бізнесу:

  • Відкритий бізнес-профіль. Бізнеси можуть створювати свою сторінку з деталями та корисною інформацією, включаючи назву, логотип, категорію бізнесу, опис, графік роботи, посилання на вебсайт і контакти. Нові бізнес-профілі будуть доступні в пошуку Viber. Розпочати особистий чат із бізнесом або підписатись на оновлення від бізнесу користувачі можуть прямо з профілю організації. Тепер не потрібно шукати послугу або товар і потім переходити для переписки з підприємством у Viber — все відбувається в рамках однієї платформи. 

  • Каталог товарів. Власники бізнесу можуть публікувати до 50 своїх продуктів або послуг у Viber. Опис продуктів і послуг включатиме назви, ціни, зображення та додатковий текст. Власники бізнес-акаунтів можуть ділитися окремими товарами в чаті та пропонувати знижки, а клієнти — дізнаватися деталі щодо конкретного товару, надіславши його в чат з продавцем.

  • Видимість на платформі. Власники бізнесів можуть залучати нових клієнтів, зʼявляючись у результатах пошуку у Viber за назвою, описом бізнесу, адресою чи категорією. Всі власники бізнес-акаунтів мають спеціальні позначки — так вони краще помітні в загальному списку чатів.

  • QR коди та посилання. Кожен бізнес-акаунт має профіль, видимий в інтернеті, в тому числі поза межами Viber. Щоби просувати свій бізнес, власники можуть ділитися посиланням на профіль і QR кодом з ним у Viber та поза застосунком — у соцмережах, медіа чи просто в точці продажів.

  • Інструменти для промо. Бізнеси можуть безкоштовно запускати акції та спеціальні пропозиції, а також анонсувати нові товари чи послуги для користувачів, які підписалися на їхній бізнес-акаунт.

  • Розширені функції для чатів. Бізнеси можуть взаємодіяти з клієнтами, використовуючи автоматичні відповіді. Якщо функцію ввімкнено, бізнес-профіль відповідає на повідомлення від контактів і клієнтів — надсилає вітальні повідомлення та автоматичні відповіді в неробочі години.

  • Бізнес-статистика. Власники бізнес-профілів можуть відслідковувати охоплення, кількість підписників і середній час відповіді в чатах. Це дозволяє бізнесам покращувати клієнтський досвід і приймати зважені рішення, які допомагатимуть ростити продажі.

“Rakuten Viber продовжує розвивати інструменти для малих бізнесів”, — коментує Офір Ейал, генеральний директор Rakuten Viber. “Результати, які ми отримали після запуску бізнес-акаунтів у Греції та на Філіппінах, стали для нас стимулом запустити це рішення і в інших країнах. Ми хочемо надавати малим підприємствам зручні та ефективні інструменти, які відповідатимуть їхнім потребам”.

90% споживачів витрачають більше коштів на бренди, які надають персоналізовані пропозиції відповідно до їхніх побажань. Крім того, 88% клієнтів скоріше повернуться до компанії з хорошим сервісом. Малі бізнеси шукають способи підвищити рівень сервісу та бути представленими там, де є їхні потенційні та поточні клієнти. В Україні Rakuten Viber є найефективнішим каналом для цього. Опитування серед українських користувачів у листопаді 2024 показало, що Viber є каналом номер один для спілкування з бізнесом — саме через нього спілкується з компаніями понад 40% опитаних. Наступні за популярністю канали: інші месенджери (20%), телефонні дзвінки (18%), сайти магазинів або маркетплейсів (11%), SMS (7%) і електронна пошта (4%).