Цьогорічний Web Summit зібрав понад 70 000 відвідувачів з усього світу, понад 3000 компаній та 1000 інвесторів. Україну на Web Summit представили 24 стартапи, що мають перспективні продукти в усіх можливих галузях, — від AI та healthcare до edtech та insurance tech.
Головна мета участі будь-якого стартапу у Web Summit — пошук інвестицій, нових партнерств та клієнтів, а також дослідження можливостей виходу на нові ринки. За результатами українські стартапи домовилися про партнерство з понад 80 компаніями та попередньо залучили більше 2000 нових клієнтів. Серед потенційних нових ринків — США, Катар і Саудівська Аравія, Бразилія, а також європейські країни. Також стартапи отримали софт-комітменти про залучення ангельського інвестування від низки інвесторів із чеками від $100 до 500. Загальна сума вже сягає понад $1 млн.
Темою №1 на Web Summit вже за традицією був штучний інтелект — його роль у трансформації бізнесу, етичні питання та майбутні перспективи. Український ШІ-стартап Bliss Brain увійшов у ТОП-10 фіналістів конкурсу стартапів та запітчив продукт на головній сцені Web Summit. Застосунок, що створює персоналізовані медитації за допомогою ШІ, обрали серед понад 2000 учасників. Це дало Bliss Brain приріст в скачуваннях на понад 65% лише за період конференції.
«Український фонд стартапів разом із партнерами вже четвертий рік поспіль формує делегацію для участі у національному стенді на Web Summit. Цьогоріч делегація зросла до 24 команд, які показали потужні результати: від пітчингу на головній сцені Саміту до залучення тисяч потенційних клієнтів та мільйонних інвестицій. Це підтверджує, що українські інновації є конкурентоспроможними на світовій арені», — в.о. директора Фонду розвитку інновацій Наталія Кушнерська.
Глобальний меседж української делегації незмінний: Україна попри все залишається надійним партнером та перспективним технологічним ринком, у який варто вкладатися. У межах Web Summit Міністерство цифрової трансформації запустило амбітний міжнародний проєкт — маркетплейс українських технологічних компаній CodeUA.
«Цей проєкт не лише підкреслює силу та адаптивність українських ІТ-компаній, але й демонструє наше прагнення масштабувати технологічний потенціал України через партнерство з компаніями з усього світу. CodeUA допоможе бізнесам з усього світу знайти надійних виконавців з України для реалізації технологічних проєктів», — каже заступник Міністра цифрової трансформації України Олександр Борняков.
Національний стенд відвідали понад 4000 відвідувачів. Це стало можливим завдяки підтримці партнерів з бізнесу, зокрема групи компаній «Епіцентр» та компаній Nova Digital та Нова пошта.
«Ми стали головним партнером українського павільйону на Web Summit 2024 у Лісабоні. У такий спосіб ми мали за честь підтримати українські стартапи на найвпливовіший технологічній події світу та уклали партнерства з новими міжнародними компаніями, яких зацікавила наші інноваційні рішення. Виступаючи на такому рівні, Епіцентр продовжує свою місію бути лідером цифрових трансформацій в Україні, демонструючи новаторські підходи в розвитку ритейлу», — поділилась Ірина Шинкаренко, заступник голови ТОВ «Епіцентр К» у сфері комунікацій, реклами, звʼязків з громадськістю, та ЗМІ.
Компанія Епіцентр також представила на Web Summit своє інноваційне рішення — перший в Україні мета всесвіт в ритейлі, побудований за передовими технологіями та стандартами екологічності. Компанії Nova Digital та Нова пошта, що вже не вперше підтримують українську делегацію на Web Summit, зробили фокус на побудову нових партнерств.
«Nova Digital вдруге стала партнером української делегації на Web Summit. Цього року ми провели низку заздалегідь запланованих зустрічей, що дозволило нам закласти основу для нових партнерств і масштабування на зовнішні ринки. Команда не зупиняється навіть після саміту: наші календарі вже заповнені зустрічами на кілька тижнів вперед,» — прокоментував Андрій Чепіга, СЕО Nova Digital.
Участь української делегації стала можливою завдяки спільним зусиллям: співорганізаторів — Міністерства цифрової трансформації України, Українського фонду стартапів та Ukraine-Moldova American Enterprise Fund, головного партнера Групи компаній «Епіцентр» та партнерів — Nova Digital, Нової пошти, європейського консорціуму Seeds of Bravery, StrategEast, ГС Digital Ukraine та Посольства України в Португалії.