Найбільша у світі за обігом компанія, що продає товари та послуги через інтернет, розробляє «розумні» окуляри для водіїв, які здійснюють доставку. Це дозволить підвищити їхню ефективність, пропонуючи покрокову навігацію. Зазначається, що такі вказівки можуть заощадити цінні секунди на кожній доставці, оскільки кур’єри зможуть об'їжджати перешкоди, такі як ворота або агресивні собаки. Оскільки Amazon кожного дня доставляє мільйони посилок, то навіть секунди мають значення.
За деякими даними, нові смарт-окуляри для доставки, відомі під внутрішньою кодовою назвою Amelia, базуються на схожому гаджеті Echo Frames від Amazon, що дозволяє користувачам слухати аудіо та застосувувати голосові команди від Alexa, віртуального помічника Amazon. Такі окуляри матимуть невеликий дисплей на одній з лінз і зможуть фотографувати доставлені пакунки як доказ для клієнтів, повідомили джерела. У вересні Amazon випустила чат-бота для сторонніх продавців, який також відомий як Amelia. Але технологія все ще перебуває на стадії розробки, і в Amazon виникли проблеми з виготовленням акумулятора, якого вистачило б на повну восьмигодинну зміну, і при цьому він був би достатньо легким, щоб носити його цілий день, не викликаючи втоми. Крім того, за їхніми словами, збір повних даних про кожен будинок, тротуар, вулицю, бордюр і під'їзну дорогу може зайняти роки, до того ж, актуалізація цих даних – безперервний процес.
За даними Amazon, водії доставки відвідують понад 100 клієнтів за зміну. З підвищенням ефективності кур’єри могли б доставлять більше посилок і відвідувати більше будинків. Новий пристрій можу бути випущений не раніше другого кварталу 2026 року.