Згідно зі звітом аналітичної компанії Canalys, в третьому кварталі 2024 р. в усьому світі було відвантажено 37,4 млн. планшетів, і це на 11% більше, ніж за аналогічний період роком раніше. Таким чином, в цьому сегменті ІТ-ринку спостерігається плавне зростання поставок з першого по третій квартал. Притому в четвертому кварталі ця тенденція, скоріш за все, збережеться.
Аналітики пояснюють, що для багатьох користувачів планшети стають адекватною заміною ПК, коли практично всі потрібні їм послуги зосереджуються в хмарі. Чималий вплив на зростання продажів зіграла агресивна цінова політика вендорів та роздрібних мереж, завдяки яким були організовані щедрі промо-акції напередодні сезону «back to school» в багатьох регіонах. Під впливом цих промоакцій та в очікуванні ще вищого споживчого ентузіазму ближче до різдвяних свят і нарощуються відвантаження планшетів партнерам у глобальному масштабі.
Глобальні відвантаження планшетів по кварталах, стовпці, млн одиниць, та їх річна динаміка, лінія, %, права шкала
Джерело: Canalys
Серед виробників продовжує лідирувати Apple із часткою 36,3%; за нею слідують Samsung (18,4%), Lenovo (7,9%), Huawei (7,7%) та Xiaomi (6,8%). Притому на інші бренди припадає 22,8% світових продажів планшетів у кількісному виразі.