Правовласники звернулися до Google з проханням видалити з результатів пошуку понад 10 мільярдів URL-адрес, що порушують авторські права. Пошукова система ніяк не відзначає цю подію, але повідомлення про видалення демонструють інтригуючі зміни в обсязі видалених посилань з часом, а також зміну інтересів правовласників. 

Слід зазначити, що щоли Google вперше оприлюднив деталі DMCA (Digital Millennium Copyright Act — закон, що доповнює законодавство США в галузі авторського права директивами, які враховують сучасні технічні досягнення в сфері копіювання та розповсюдження інформації), він обробляв кілька мільйонів запитів на видалення за рік. Це число швидко зросло до сотень мільйонів і врешті-решт досягло мільярда запитів DMCA у 2016 році.

Експоненціальна крива зростання врешті-решт вирівнялася, і приблизно в 2017 році обсяг видалень почав знижуватися. Частково це сталося через різні антипіратські алгоритми, які роблять піратський контент менш помітним у результатах пошуку. Завдяки зниженню рейтингу піратських сайтів піратський контент стало важче знайти. Як наслідок, Google обробив менше повідомлень про видалення, що є позитивною зміною як для правовласників, так і для пошукової системи. Сьогодні Google продовжує робити піратські сайти менш помітними в пошуку, але зменшення кількості повідомлень про видалення не було тривалим. Навпаки, за останні кілька місяців пошук Google обробив рекордну кількість DMCA-повідомлень.

Минулого літа пошуковий гігант зафіксував 7-мільярдний запит на видалення, і після цього цифри різко зросли, додавши ще мільярди протягом наступного року. Зараз компанія обробляє близько 2,5 мільярдів запитів на видалення на рік, що є новим рекордом. Це означає понад 50 мільйонів запитів на видалення щотижня і приблизно 5000 щохвилини.