Компанія LG оголосила про плани зосередитися на секторі виробництва медичних моніторів як на новому рушійному факторі зростання свого ІТ-бізнесу. Протягом наступних п'яти років компанія планує увійти до топ-3 світових лідерів у цій галузі.
Медичні монітори мають відповідати вимогам законодавства кожної країни щодо медичного обладнання, а також стандартам відображення медичних зображень, як-от DICOM Part 14. Забезпечуючи відмінну точність зображення, ці монітори вважаються продуктами преміумкласу з високими вхідними бар'єрами та визнані продуктами з високою доданою вартістю. За даними компанії Omdia, що займається дослідженням ринку, очікується, що до 2030 року світовий ринок медичних моніторів досягне приблизно 2,5 млрд дол. На таких ринках, як Північна Америка та Європа, лікарні зобов'язані використовувати медичні монітори для перегляду зображень, отриманих за допомогою рентгену, ендоскопії й інших процедур. Очікується, що завдяки суворим вимогам цей ринок значно зросте в майбутньому.
Розпочатий у 2016 році бізнес LG з виробництва медичних моніторів постійно розширюється, досягаючи майже двозначних річних темпів зростання в Північній Америці та Європі. Асортимент продукції, яка зараз доступна в більше ніж 50 країнах світу, налічує 14 типів медичних моніторів, зокрема клінічні, діагностичні та хірургічні моделі, а також шість видів цифрових рентгенівських детекторів (DXD).
LG пропонує медичним установам різноманітний асортимент моніторів, зокрема хірургічні з технологією Mini-LED, спеціалізовані діагностичні монітори для мамографії та дисплеї високої роздільної здатності з функцією розділення екрана. Застосувавши підхід «під ключ», компанія підвищила свою конкурентоспроможність на світовому ринку медичних моніторів і заклала міцний фундамент для майбутнього зростання.
У 2023 році LG досягла значних успіхів у цьому сегменті, уклавши чотирирічний контракт на суму 10 мільйонів євро з Centrale d'Achat de l'Informatique Hospitalière (CAIH) — французьким центром закупівель ІТ для державних лікарень — на постачання медичних моніторів. У майбутньому LG планує інтегрувати технологію штучного інтелекту в аналіз даних і рішення, отримані на основі своїх медичних моніторів і цифрових рентгенівських детекторів, а також розглядає можливість виходу на ринок медичного обладнання для візуалізації.
Успіх LG в секторі B2B багато в чому завдячує технологіям і ноу-хау, накопиченим за багато років роботи на ринку B2C. Компанія веде переговори з американською компанією, яка надає фінансові послуги, щодо контракту на постачання виготовлених на замовлення моніторів із високою роздільною здатністю, строком на п'ять років. LG вже постачала подвійні монітори американській фінансовій медіакомпанії та надавала дисплеї для розваг під час польоту (IFE) міжнародним авіакомпаніям.