Кілька найбільших європейських автовиробників представили недорогі електромобілі на Паризькому автосалоні цього тижня. Автовиробники прагнуть прискорити падіння попиту і повернути собі частину частки ринку, яку зараз займають китайські бренди, повідомляє  CNBC.

На виставці представлено доволі багато нових моделей, так, Citroen, Peugeot та Renault демонструють невеликі доступні моделі і це саме те, що потрібно для масового ринку.

Випуск недорогих моделей означає, що продажі електромобілів можуть скласти до 24% ринку в наступному році, в порівнянні з 14% в цьому році. Згідно з даними, опублікованими інформаційною компанією JATO, електромобілі китайського виробництва, як правило, коштують майже в два рази менше, ніж європейські та американські авто, і це підкреслює виклик для західних автовиробників йти в ногу з Пекіном.

Пере Бругаль (Pere Brugal), президент і керуючий директор GM Europe, заявив, що виклики, з якими стикається європейська автомобільна промисловість, слід розглядати як перехідний етап, а не як свідчення кризи. Впровадження нових технологій і нових моделей поведінки ніколи не є лінійною історією зростання, але в кінці має бути повністю електричні транспортні засоби, заявив Бругаль.

За його словами, компанія почне заробляти гроші на моделях, що працюють від акумуляторів, до кінця року, ставши єдиним американським автовиробником, окрім Tesla, що став прибутковим в цьому сегменті. Продажі виробника зростають, і компанія нещодавно представила модель, яка продається за ціною менше 30 тисяч дол (але з урахуванням отримання федерального податкового кредиту»). До речі, General Motors все ще впевнена, що зможе повністю відмовитися від автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння в США до 2035 року.