У 2-му кварталі 2024 року lifecell продемонстрував зростання доходу на 10,8% у річному обчисленні – до 3215,3 млн грн (2 квартал 2023 року: 2,903.2 млн грн) за рахунок зростання абонентської бази та збільшення споживання даних.

Показник скоригованої EBITDA збільшився на 3,6% у річному обчисленні – до 1776,2 млн грн (2 квартал 2023 року: 1715,1 млн грн). Маржа скоригованої EBITDA зменшилась з 59,1% у 2 кварталі 2023 року до 55,2% у 2 кварталі 2024 року.

Капітальні інвестиції зменшились на 22% у річному обчисленні – до 1127,4 млн грн (для порівняння у 2-му кварталі 2023 року: 1445,6 млн грн).

За підсумками кварталу lifecell зафіксував прибуток у розмірі 630,2 млн грн.

Операційні дані, 3-міc активність1

Квартал

Півріччя

2 кв. 23

2 кв. 24

Зміна

1 пів. 23

1 пів. 24

Зміна

Aбоненти, млн

8.6

9.8

14.0%

8.6

9.8

14.0%

MOU, хв2

163.7

150.8

(7.9%)

163.8

146.5

(10.5%)

DOU, ГБ2

9.7

9.9

2.1%

9.8

9.9

1.0%

ARPU, грн2

112.7

110.6

(1.9%)

108.6

107.9

(0.7%)

1 Абоненти, які протягом останніх 3 місяців до кінця звітного періоду (кварталу) здійснили операцію, яка принесла дохід компанії.

2 На середнього абонента за звітний період.

Завдяки розширенню покриття та привабливим тарифним пропозиціям, 3-місячна активна абонентська база lifecell зросла у 2-му кварталі 2024 року на 14% у річному обчисленні – до 9,8 млн (2 квартал 2023 року: 8,6 млн).

Показник MOU (Minutes of Use) зменшився на 7,9% у річному обчисленні – до 150.8 хвилин (2 квартал 2023 року: 163,7 хвилин). Водночас DOU (Data of Use) збільшився на 2,1% у річному обчисленні – до 9,9 ГБ (2 квартал 2023 року: 9,7 ГБ). Станом на кінець 2 кварталу 2024 року lifecell зберіг провідну позицію за рівнем проникнення смартфонів на українському ринку з показником 84.5% (2 квартал 2023 року: 84.6%).

Показник ARPU (середній дохід на одного користувача) зменшився на 1,9% у річному обчисленні та становив 110.6 грн (для порівняння в 2-му кварталі 2023 року: 112,7 грн).