У 2-му кварталі 2024 року lifecell продемонстрував зростання доходу на 10,8% у річному обчисленні – до 3215,3 млн грн (2 квартал 2023 року: 2,903.2 млн грн) за рахунок зростання абонентської бази та збільшення споживання даних.
Показник скоригованої EBITDA збільшився на 3,6% у річному обчисленні – до 1776,2 млн грн (2 квартал 2023 року: 1715,1 млн грн). Маржа скоригованої EBITDA зменшилась з 59,1% у 2 кварталі 2023 року до 55,2% у 2 кварталі 2024 року.
Капітальні інвестиції зменшились на 22% у річному обчисленні – до 1127,4 млн грн (для порівняння у 2-му кварталі 2023 року: 1445,6 млн грн).
За підсумками кварталу lifecell зафіксував прибуток у розмірі 630,2 млн грн.
Операційні дані, 3-міc активність1 |
Квартал |
Півріччя |
||||
2 кв. 23 |
2 кв. 24 |
Зміна |
1 пів. 23 |
1 пів. 24 |
Зміна |
|
Aбоненти, млн |
8.6 |
9.8 |
14.0% |
8.6 |
9.8 |
14.0% |
MOU, хв2 |
163.7 |
150.8 |
(7.9%) |
163.8 |
146.5 |
(10.5%) |
DOU, ГБ2 |
9.7 |
9.9 |
2.1% |
9.8 |
9.9 |
1.0% |
ARPU, грн2 |
112.7 |
110.6 |
(1.9%) |
108.6 |
107.9 |
(0.7%) |
1 Абоненти, які протягом останніх 3 місяців до кінця звітного періоду (кварталу) здійснили операцію, яка принесла дохід компанії.
2 На середнього абонента за звітний період.
Завдяки розширенню покриття та привабливим тарифним пропозиціям, 3-місячна активна абонентська база lifecell зросла у 2-му кварталі 2024 року на 14% у річному обчисленні – до 9,8 млн (2 квартал 2023 року: 8,6 млн).
Показник MOU (Minutes of Use) зменшився на 7,9% у річному обчисленні – до 150.8 хвилин (2 квартал 2023 року: 163,7 хвилин). Водночас DOU (Data of Use) збільшився на 2,1% у річному обчисленні – до 9,9 ГБ (2 квартал 2023 року: 9,7 ГБ). Станом на кінець 2 кварталу 2024 року lifecell зберіг провідну позицію за рівнем проникнення смартфонів на українському ринку з показником 84.5% (2 квартал 2023 року: 84.6%).
Показник ARPU (середній дохід на одного користувача) зменшився на 1,9% у річному обчисленні та становив 110.6 грн (для порівняння в 2-му кварталі 2023 року: 112,7 грн).