Штучний інтелект на роботі є сьогоденною реальністю, і він вже змінює те, як ми проводимо наші робочі дні. Інструменти штучного інтелекту переходять від інструменту, який підвищує ефективність, до інструменту, який може підтримувати прийняття рішень і творчість. Дослідження Microsoft показало, що деякі професії вже відчувають більше переваг використання, більше ніж інші.

Штучний інтелект робить роботу простішою, швидшою та кращою

Згідно з дослідженням, є два основних фактори, що впливають на рівень залучення ШІ в робочу рутину – тип роботи і обсяг даних, який використовується в роботі. Професії, які включають багато даних, як-от аналіз інформації про клієнтів, зазнають найбільших покращень завдяки штучному інтелекту. Співробітники, які займаються кібербезпекою, розробкою продуктів, продажами, технічною підтримкою, маркетингом і зв'язками з громадськістю, вперше стали свідками того, як штучний інтелект покращує їхні повсякденні завдання, пропонує можливості для інновацій, зменшує кількість повторюваних задач і дозволяє приймати більш обґрунтовані і, отже, швидші рішення.

«Наші українські клієнти часто підкреслюють, як інструменти штучного інтелекту, такі як Copilot, трансформують їхню роботу, особливо в умовах обмеженого часу та ресурсів. Окрім автоматизації завдань, Copilot надає статистику на основі даних, генерує комплексні звіти та підтримує підвищення кваліфікації команди для більш цінної роботи. Я бачу в штучному інтелекті силу добра. Завдяки включенню функцій інклюзивності, таких як перетворення мовлення в текст для людей з порушеннями слуху та голосових помічників для людей з обмеженими можливостями пересування, ці інструменти підвищують інклюзивність і сприяють більшій незалежності. Технології – це потужний союзник, який допомагає кожному зробити свій внесок і досягти успіху, навіть в умовах обмежень», – прокоментував Леонід Полупан, директор Microsoft в Україні та країнах Балтії.

До топ-5 увійшли кібербезпека, продажі, розвиток бізнесу, маркетинг і комунікації

Сьогоднішні зростаючі кіберзагрози потребують постійної уваги та оперативного реагування. Штучний інтелект допомагає, аналізуючи багато даних, виявляючи закономірності та знаходячи проблеми в режимі реального часу. Це дозволяє техпідтримці та експертам з кібербезпеки зосередитися на швидшому плануванні та реагуванні на загрози. Штучний інтелект також може автоматизувати такі завдання, як моніторинг загроз і обробка початкових інцидентів, вивільняючи експертів для більш складних розслідувань і рішень.

Для продажів побудова міцних відносин і закриття угод є ключем до успіху. Штучний інтелект трансформує продажі, швидко аналізуючи дані про клієнтів і персоналізуючи електронні листи. Це допомагає спеціалістам зосередитися на важливих завданнях і витрачати більше часу на побудову відносин з потенційними клієнтами. Агенти з обслуговування клієнтів використовують штучний інтелект для оптимізації взаємодії, ефективнішого вирішення запитів і підвищення загальної задоволеності клієнтів. Компанії, які впровадили чат-ботів зі штучним інтелектом, кажуть, що він ефективно обробляє рутинні запити, тим самим звільняючи агентів для складних випадків.

У маркетингу та PR штучний інтелект допомагає знаходити нові тренди та можливості, аналізуючи великі обсяги даних. Це може прискорити такі завдання, як перевірка тенденцій SEO, розробка контенту, дослідження ринку та планування запуску продуктів. Штучний інтелект також показує, як історії сприймаються в медіа, економлячи час і дозволяючи PR-фахівцям зосередитися на своїй творчій роботі, гарантуючи, що кінцевий продукт має людський дотик.

Штучний інтелект стає улюбленим помічником

Використовуючи штучний інтелект на робочому місці, ми створюємо нові навички, а також нові звички. Work Trend Index Report, спільний звіт Microsoft і LinkedIn, показав, що використання GenAI подвоїлося за останній рік, причому троє з чотирьох людей вже використовують ШІ на роботі. Деякі професії значно економлять час завдяки таким інструментам, як Microsoft Copilot, причому 90% користувачів повідомляють саме про цю перевагу. Дослідження Microsoft серед користувачів Copilot показало, що, коли користувачі економлять час на 11 хвилин на день, вони починають бачити цінність від ШІ та формувати звичку.

Work Trend Index також підкреслив тенденцію на LinkedIn: 142-кратне збільшення кількості користувачів LinkedIn у всьому світі, які додають до своїх профілів навички штучного інтелекту, такі як ChatGPT і Copilot. Більше половини молодих людей, які брали участь у дослідженні, зазначили, що нові технології є життєво важливими для їхніх кар'єрних рішень, що вказує на те, що навички та доступ до штучного інтелекту матимуть важливе значення для залучення та утримання найкращих талантів у найближчому майбутньому.

Використання інструментів ШІ компанії підвищує її безпеку

Незважаючи на те, що 79% керівників визнають важливість штучного інтелекту для бізнесу, а 66% з них заявили, що не наймали б людину без навичок штучного інтелекту, багатьом організаціям все ще не вистачає офіційних стратегій штучного інтелекту, що призводить до того, що люди використовують власні інструменти штучного інтелекту в роботі.

Copilot від Microsoft трансформує продуктивність у різних секторах, дозволяючи професіоналам працювати ефективніше та звільняючи час для творчих завдань. Тепер доступний українською мовою, Copilot для Microsoft 365 використовує можливості великих мовних моделей, безперешкодно інтегруючись із даними та програмами Microsoft 365, щоб забезпечити безпрецедентну підтримку та інновації.