Корпорація LG Electronics Inc. (LG) оголосила про консолідований дохід за другий квартал 2024 року в розмірі 21,69 трлн корейських вон (приблизно 16 млрд дол) і операційний прибуток у розмірі 1,20 трлн корейських вон (898 млн дол), що свідчить про зростання доходів на 8,5% порівняно з попереднім роком і збільшення операційного прибутку на 61,2%. Ці показники є новими рекордами найвищих доходів та операційного прибутку за другий квартал в історії компанії.

Основними рушіями таких цифр є сектори побутової техніки й автомобільних компонентів, які досягли найвищих квартальних доходів на сьогодні. Продажі LG's Home Appliance & Air Solution і Vehicle component Solutions разом досягли 11,53 трлн вон (приблизно 8,6 млрд дол), що на 8,2% більше, ніж у попередньому році. Обидві компанії також повідомили про рекордно високий операційний прибуток у другому кварталі, який склав 776,1 млрд вон, що на 45% більше, ніж торік.

Швидке зростання LG в секторі B2B значною мірою сприяє створенню бізнес-структури, орієнтованої на майбутнє. Попри тимчасове уповільнення попиту на електромобілі, бізнес із виробництво автозапчастин продовжує зростати завдяки диверсифікованій клієнтській базі електромобілів і авто з двигунами внутрішнього згоряння, а також значному портфелю замовлень. Крім того, бізнес LG в галузі опалення, вентиляції та кондиціонування повітря, що містить високоефективні охолоджувачі, досліджує можливості зростання в секторі інфраструктури штучного інтелекту.

У сфері B2C компанія прискорює запровадження нових бізнес-моделей, які поєднують традиційні продажі обладнання з нематеріальними, неапаратними пропозиціями, як-от контентом, послугами та підписками. Діяльність із розробки контенту та послуг на базі webOS розширюється за межі телевізорів і охоплює ІТ й інформаційно-розважальні технології, а цього року прогнозований дохід перевищить 1 трлн корейських вон. 

Крім того, бізнес підписок, який об'єднує продукти з послугами, набирає значних обертів. Досягнувши успіху в Кореї, LG тепер розширює цю модель на міжнародному рівні. Торік дохід від підписок перевищив 1 трлн вон, а цього року темпи зростання дедалі прискорюються. У червні 36,2% основної побутової техніки, проданої у фірмових магазинах LG в Кореї, було придбано за підпискою. Ця модель, яка є особливо популярною серед молодих корейських споживачів, зараз впроваджується на світових ринках. Наприклад, компанія запустила програму LG Rent-Up у Малайзії, пропонуючи підписку на дев'ять продуктів, зокрема пральні машини, сушарки та холодильники.

Дохід LG Home Appliance & Air Solution у другому кварталі склав 8,84 трлн вон, а операційний прибуток — 694,4 млрд вон. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року дохід збільшився на 11%, а операційний прибуток — на 16%, що стало найвищим показником доходу за один квартал і найбільшим операційним прибутком у другому кварталі на сьогодні.

У третьому кварталі LG має намір залишатися гнучкою в адаптації до ринкових змін і продовжувати розширювати свої B2B-сектори, зокрема ОВіК (опалення, вентиляції та кондиціювання) та вбудовану побутову техніку. Очікується, що нещодавнє придбання компанії Athom, яка розробляє платформу для розумного дому, створить синергію в секторі побутової техніки. Крім того, LG використовуватиме свої провідні світові виробничі потужності для забезпечення стабільної прибутковості.

Компанія LG Vehicle component Solutions у другому кварталі отримала дохід у розмірі 2,69 трлн корейських вон та операційний прибуток у розмірі 81,7 млрд корейських вон. Дохід збільшився на 1% у порівнянні з попереднім роком, а операційний прибуток став позитивним. Дохід цього кварталу став рекордним у порівнянні з будь-яким іншим кварталом, а операційний прибуток — найвищим для другого кварталу.

Попри тимчасове сповільнення ринку електромобілів у цей період, LG продемонструвала зростання завдяки ефективному задоволенню підвищеного попиту на преміальні інформаційно-розважальні продукти для транспортних засобів і планує продовжувати розширювати свій бізнес із виробництва компонентів для ТС.

Дохід компанії LG Home Entertainment у другому кварталі склав 3,62 трлн вон, а операційний прибуток — 97 млрд вон. Дохід збільшився на 15% порівняно з аналогічним періодом минулого року завдяки відновленню попиту у Європі, на ключовому ринку для преміальних OLED-телевізорів. Також продовжилося зростання в бізнесі контенту та сервісів webOS. Однак операційний прибуток знизився через збільшення витрат, зокрема через зростання цін на LCD-панелі.

Очікується, що загальний попит на ринку телевізорів у третьому кварталі помірно зросте порівняно з минулим роком, а попит на OLED-телевізори преміумкласу буде випереджати загальний ринок. LG прагне підтримувати операційну ефективність, мінімізуючи витрати, як-от зростання цін на LCD-панелі, шляхом збільшення продажів OLED-телевізорів.

Компанія LG Business Solutions повідомила про дохід у другому кварталі в розмірі 1,46 трлн корейських вон та операційний збиток у розмірі 5,9 млрд корейських вон. Дохід збільшився на 9,9% порівняно з попереднім роком завдяки розширенню продажів стратегічних продуктів, як-от світлодіодних вивісок, електронних дошок та ігрових моніторів. Однак дохідність знизилася через підвищення витрат, зокрема цін на LCD-панелі, та поточні інвестиції в такі сфери зростання, як зарядки для електромобілів і робототехніка.

У третьому кварталі очікується подальше зростання ринку преміальних продуктів, як-от комерційних дисплеїв та ігрових моніторів. Компанія зосередиться на розширенні продажів стратегічних товарів і підвищенні прибутковості шляхом ефективного управління ресурсами.