Компанія Acer оголосила про укладення партнерської угоди з компанією MTI hi-tech Engineering, яка стане новим офіційним сервісним партнером для всього модельного ряду комп'ютерної техніки Acer в Україні.
Дана угода є продовженням перевіреної надійної співпраці та наступним кроком у розширенні авторизації, адже Технічний центр MTI hi-tech Engineering вже має статус офіційного сервісного центру із гарантійного та постгарантійного обслуговування електротранспорту Acer.
Сервісне обслуговування нової категорії техніки Acer MTI hi-tech Engineering починає здійснювати вже з 12 серпня 2024 року. Угода передбачає надання комплексних послуг гарантійного та післягарантійного обслуговування техніки виробника, включно з діагностикою, ремонтом, технічним обслуговуванням та заміною несправних компонентів.
Переваги для клієнтів Acer
-
Скорочення часу на обслуговування та покращення доступності сервісних послуг: Партнерство дозволить більшій кількості клієнтів скористатися високоякісним обслуговуванням техніки Acer і скоротити час на діагностику та ремонт. Це можливо завдяки налагодженій системі прямих поставок оригінальних запчастин від виробника та збільшенню партнерської мережі сервісних центрів у регіонах.
-
Здійснення гарантійного та постгарантійного обслуговування: MTI hi-tech Engineering пропонує забезпечення професійних гарантійних та постгарантійних послуг, які здійснюються згідно з нормами, встановленими виробником, та законодавством України. І підтверджені досвідом співпраці та наявністю необхідних ресурсів для організації цієї послуги, включаючи висококваліфікований персонал та професійне обладнання.
-
Підвищення рівня клієнтського сервісу: Постійне підвищення рівня кваліфікації інженерів й впровадження сучасних методів ремонту, таких як відновлення електронних компонентів на елементному рівні, а також гарантія на виконані роботи покликані забезпечити ефективність та якість сервісу й максимально можливий термін служби техніки.
Такий підхід в перспективі дозволить забезпечити більш зручний доступ до сервісних послуг для клієнтів Acer по Україні. Руслан Клепас, Сервісний менеджер Acer у Східній Європі, зазначив, що нове партнерство відкриває перед компанією нові можливості для підвищення якості обслуговування та ще більш повного задоволення потреб клієнтів. В свою чергу, Сергій Козловський, заступник генерального директора МТІ (з сервісу), наголосив, що Центр має великий досвід у проведенні ремонтів усіх груп товарів цього виробника, але саме з підписанням сервісної угоди на обслуговування ноутбуків Acer відкривається новий, більш комплексний етап гарантійного обслуговування цієї групи товарів.