Компанія Microsoft стверджує, що в нездатності Delta Air Lines швидко оговтатися від наслідків атаки CrowdStrike винна застаріла ІТ-інфраструктура авіакомпанії. Нагадаємо, що 19 липня помилкове оновлення від CrowdStrike, розробника рішень в сфері кібербезпеки, вивело з ладу мільйони комп'ютерів під керуванням Windows.

29 липня юристи Delta заявили, що авіакомпанія має «підстави вважати, що Microsoft не виконала контрактні вимоги і діяла з грубою недбалістю, більше того, навмисне, у зв'язку з дефектним оновленням». Але після того, як Delta пригрозила подати до суду на Microsoft та CrowdStrike, обидві компанії випустили пояснення, в яких йдеться, що Delta відхилила неодноразові заклики про допомогу.

У своєму листі на адресу Delta адвокат Microsoft заявив: «Компанія Microsoft продовжує розслідувати обставини, пов'язані з інцидентом CrowdStrike, щоб зрозуміти, чому інші авіакомпанії змогли повністю відновити бізнес-операції набагато швидше, ніж Delta, включаючи American Airlines та United Airlines. Наш попередній аналіз показує, що Delta, на відміну від своїх конкурентів, очевидно, не модернізувала свою ІТ-інфраструктуру ні на користь своїх клієнтів, ні на користь своїх пілотів і стюардес».

В свою чергу CrowdStrike повідомила, що «…генеральний директор CrowdStrike особисто зв'язався з генеральним директором Delta, щоб запропонувати допомогу на місці, але не отримав відповіді. Про те саме повідомляє і Microsoft. «Кожного дня з 19 по 23 липня співробітники Microsoft повторювали свої пропозиції про допомогу Delta. Щоразу Delta відхиляла пропозиції Microsoft про допомогу, хоча Microsoft не просила з Delta плату за цю допомогу». Але, як показали публічні звіти, Delta скасувала понад 1100 рейсів 22 липня та понад 500 рейсів 23 липня.