У червні 2023 року Верховний суд Нідерландів підтвердив рішення судів попередніх інстанцій про повернення в Україну 565 предметів виставки «Крим: золото й таємниці Чорного моря», які експонувались у Музеї Алларда Пірсона в Амстердамі. Це давньогрецькі, давньоримські, пізньоскіфські, сарматські, гунські та готські речі, знайдені протягом XIX-XXI ст. під час археологічних досліджень Криму.

Передача артефактів, відомих як «скіфське золото», є справедливим завершенням десятирічної судової тяганини за право власності артефактів між Україною та музеями, розташованими в окупованому росією Криму. Повернення історичних та культурних надбань Україні є історичною перемогою, яка може стати початком повернення всієї незаконно вкраденої української культурної спадщини, яку захопили російські музеї.

Vodafone став партнером виставки «Скарби Криму. Повернення», яка відкривається 5 липня 2024 року у Скарбниці Національного музею історії України за підтримки Міністерства культури та інформаційної політики України. Експозиція триватиме до деокупації Криму, після чого колекцію планують перемістити на територію півострова. 

«Сучасні технології, якими володіє Vodafone, – інтернет речей, Big Data аналітика та штучний інтелект – знаходять  надзвичайно широке застосування й використовуються для багатьох нестандартних задач, які надходять від бізнесу, держави, суспільства. Спектр технологій та смарт-рішень дозволяє нам вирішувати не лише комерційні, але й багато соціальних задач, як, наприклад, підтримка такого знакового національного проєкту, як виставка «Скарби Криму. Повернення», – коментує генеральний директор Vodafone Україна Ольга Устинова.

Vodafone долучається до підтримки виставки «Скарби Криму. Повернення» на власних інформаційних ресурсах, а також залучає інструменти Big Data аналітики, які дозволять екологічно та ефективно зацікавити та долучити цільову аудиторію до відвідування та промоції виставки.

В компанії відзначають, що промоція культурної та історичної спадщини України є одним з ключових напрямків корпоративної соціальної відповідальності Vodafone. Так, у 2015 році оператор запустив проєкт інноваційних туристичних QR-стежок містами України – Find&Follow. Маршрути було побудовано в Полтаві, Чернівцях, Львові, Ужгороді, Херсоні, Києві та Черкасах. Мета проєкту полягає у ознайомленні українців та іноземних туристів з історичними та культурними пам’ятками українських міст. У 2020 році до проєкту додалися маршрути сільською місцевістю. Після повномасштабного вторгнення Find&Follow став частиною фандрейзингової кампанії Міністерства культури та інформаційної політики України щодо відновлення культурних та історичних пам’яток, зруйнованих російськими загарбниками.