Клон Жозе Моурінью, легендарниого футбольного тренеру,розроблений за допомогою технологій штучного інтелекту ElevenLabs, Synclabs та GPT 4.0 від OpenAI, пропонує інтерактивний досвід для футбольних фанатів. Користувачі можуть завантажити відео своїх помилок, курйозних ситуацій та повсякденних невдач, так званих «автоголів», та у відповідь отримати персоналізоване відео з порадами від віртуального Жозе (Jose). ШІ використовує складну архітектуру «ланцюга думок» з восьми етапів для створення оригінального, безпечного та розважального контенту, який точно відтворює особистість легендарного тренера. 

Проект реалізований за підтримки компанії Snickers. Snickers також об'єднався з Meta для інтеграції ШІ-клона у месенджер WhatsApp. Завдяки цьому вболівальники зможуть ділитися своїми відео та отриманими порадами від Моурінью безпосередньо у спільнотах та приватних чатах.

Кампанія Snickers та застосунку Jose стартувала 25 червня для підтримки ажіотажу навколо фіналу Ліги Чемпіонів та Євро. На відміну від традиційних спонсорських активностей, ініціатива ставить вболівальників у центр уваги, перетворюючи їх на активних учасників та амбасадорів бренду. Запуск супроводжувався постами самого тренера та інфлюенсерів, які діляться та реагують на свої персоналізовані відео від віртуального Жозе, а також короткими рекламними роликами в соціальних мережах, що заохочують фанатів генерувати власні відео.