За даними компанії Canalys, у першому кварталі 2024 року ринок гаджетів, що носяться на зап'ястях, знизився на 0,2% рік до року у кількісному обчисленні. Водночас, згідно з прогнозами аналітиків, за підсумками всього поточного року у світі буде відвантажено 194 млн фітнес-браслетів та смарт-годинників усіх типів. Це на 5% більше, ніж було зафіксовано минулого року.
Притому змінюється структура ринку. Частки найбільш бюджетних пристроїв (фітнес-браслетів), і найдорожчих, розумних годинників з можливістю довстановлення застосунків користувачем (smartwatches), поступово скорочуються, тоді як поставки в середньому сегменті (розумні годинники з широкою, нерозширюваною функціональністю) впевнено ростуть. За перші три місяці поточного року частка останніх досягла історичного максимуму в 48%. Однак у Canalys прогнозують, що за підсумками року їх частка знизиться до 46%, зате з 2025 року почне зростати преміальний сегмент смарт-годинників. Аналітики Canalys пояснюють це зростання тим, що кінці поточного року лідери ринку – Huawei, Samsung, Zepp Health – планують представити інноваційні нап'ястні гаджети з персоналізованим інтелектуальним набором функцій, які зможуть більш якісно відслідковувати життєві показники власника. Водночас сегмент бюджетних фітнес-браслетів буде поступово втрачати попит з боку покупців через слабку функціональність.
Глобальні відвантаження гаджетів, що носяться на зап'ястя, по кварталах, млн одиниць, стовпці (нижній фрагмент кожного - фітнес-браслети, середній - розумний годинник з нерозширюваною функціональністю, верхній - смартгодинник з можливістю інстляції додатків), і їх річна динаміка, %, лінія: 2023 р. – статистичні дані, 2024 р. – оціночні дані, 2025 рік і далі – прогноз. Джерело: Canalys
Та оскільки макроекономічні прогнози на найближчі квартали не дають приводу для великого оптимізму, то експерти вважають, що вендори запропонують такі новинки із дуже великими знижками. Також вони будуть пропонувати їх у зв'язці з іншими електронним девайсами, наприклад смартфонами преміального та середнього цінового сегменту.