За підрахунками компанії Canalys, за першому кварталі 2024 р. глобально в канал продажів було відвантажено 91,6 млн пристроїв персонального аудіо, що на 6% більше, ніж за той же період роком раніше.

Притому бюджетний сегмент, тобто звичайні бездротові вкладні навушники, які найчастіше позиціонуються як спортивні, продемонструвала зниження постачань на 11% рік до року. У той же час середній ціновій сегмент (сюди відносяться бездротові навушники з амбушюрами та жорстким оголов'ям), і преміум-сегмент (куди входять TWS-пристрої — true wireless stereo) зросли: перший на 12%, другий на 8% від рівня I кв. 2023 р.

Топ-5 виробників за обсягами продажів залишилися незмінними, проте лідери Apple і Samsung зменшили свою частку під тиском трійки китайських виробників, що їх наздоганяють. Також аналітики відзначають збільшення інших виробників – їхні обсяги вдвічі перевищують за кількістю відвантажених пристроїв сукупний внесок першої п'ятірки. Це свідчить про дуже високу конкуренцію в середньому та нижньому цінових діапазонах.

Глобальні відвантаження гаджетів персонального аудіо за виробниками в I кв. 2024 р. та І кв. 2023 р., млн одиниць, їх динаміка та частки провідних вендорів, %

Виробник

Поставки в 1 кв. 2024 (млн)

Частка в 1 кв. 2024

Поставки в 1 кв. 2023 (млн)

Частка в 1 кв. 2023

Річна динаміка

Apple

17.4

19.0%

18.6

21.5%

-7%

Samsung

7.1

7.7%

7.2

8.3%

-2%

Xiaomi

5.7

6.2%

3.6

4.2%

+ 57%

boAt

4.2

4.6%

3.7

4.2%

+ 16%

Huawei

3.5

3.8%

2.1

2.4%

+ 70%

Інші

53.7

58.7%

51.5

59.4%

+4%

Всього

91.6

100.0%

86.7

100.0%

+ 6%

 Джерело: Canalys, травень 2024