За підрахунками компанії Canalys, за першому кварталі 2024 р. глобально в канал продажів було відвантажено 91,6 млн пристроїв персонального аудіо, що на 6% більше, ніж за той же період роком раніше.
Притому бюджетний сегмент, тобто звичайні бездротові вкладні навушники, які найчастіше позиціонуються як спортивні, продемонструвала зниження постачань на 11% рік до року. У той же час середній ціновій сегмент (сюди відносяться бездротові навушники з амбушюрами та жорстким оголов'ям), і преміум-сегмент (куди входять TWS-пристрої — true wireless stereo) зросли: перший на 12%, другий на 8% від рівня I кв. 2023 р.
Топ-5 виробників за обсягами продажів залишилися незмінними, проте лідери Apple і Samsung зменшили свою частку під тиском трійки китайських виробників, що їх наздоганяють. Також аналітики відзначають збільшення інших виробників – їхні обсяги вдвічі перевищують за кількістю відвантажених пристроїв сукупний внесок першої п'ятірки. Це свідчить про дуже високу конкуренцію в середньому та нижньому цінових діапазонах.
Глобальні відвантаження гаджетів персонального аудіо за виробниками в I кв. 2024 р. та І кв. 2023 р., млн одиниць, їх динаміка та частки провідних вендорів, %
Виробник |
Поставки в 1 кв. 2024 (млн) |
Частка в 1 кв. 2024 |
Поставки в 1 кв. 2023 (млн) |
Частка в 1 кв. 2023 |
Річна динаміка |
Apple |
17.4 |
19.0% |
18.6 |
21.5% |
-7% |
Samsung |
7.1 |
7.7% |
7.2 |
8.3% |
-2% |
Xiaomi |
5.7 |
6.2% |
3.6 |
4.2% |
+ 57% |
boAt |
4.2 |
4.6% |
3.7 |
4.2% |
+ 16% |
Huawei |
3.5 |
3.8% |
2.1 |
2.4% |
+ 70% |
Інші |
53.7 |
58.7% |
51.5 |
59.4% |
+4% |
Всього |
91.6 |
100.0% |
86.7 |
100.0% |
+ 6% |
Джерело: Canalys, травень 2024