Завдяки поширенню GenAI чимало компаній переосмислюють використання технологій у своїх галузях. Як зазначають провідні аналітики Forrester, роздрібна торгівля не є винятком! Проаналізувавши фінансові звіти 30 найбільших рітейлерів та брендів товарів повсякденного попиту, експерти виявили, що кількість компаній, які використали додатки GenAI у своїх торгових рішеннях, збільшилася з нуля у 2-му кварталі 2022 фінансового року до 27% у аналогічному кварталі 2023 фінансового року.

Щоб допомогти компаніям краще зрозуміти роль GenAI у рішеннях для B2C-комерції, Forrester запустила серію досліджень, у яких попросила постачальників розповісти, як вони впроваджують GenAI у свої продукти сьогодні.

До першого звіту з цієї серії, що має назву «Як Generative AI змінює гру в B2C Commerce Solutions» увійшли відгуки низки постачальників рішень для B2C-комерції. Далі наведено короткий огляд того, що було виявлено під час дослідження.

Чат на базі GenAI є найпоширенішим сценарієм використання серед постачальників рішень для B2C-комерції. Усі постачальники-респонденти включили «GenAI як чат-додатки для взаємодії бізнесу з користувачами» до своїх поточних пропозицій або дорожньої карти. Вони його використовують для відповідей на питання про роботу платформи, відповіді на бізнес питання природною мовою і навіть для виконання деяких адміністративних завдань на прохання користувачів. Постачальники також вивчають можливості GenAI-чату для клієнтів, спрямованих на оптимізацію завдань та процесів агентів підтримки.

Дані про товари відкривають широкі можливості для розвитку GenAI у роздрібній торгівлі. П'ять із восьми постачальників у сфері B2C-комерції, які брали участь у нашому дослідженні, заявили, що використовують GenAI для створення інформації про товари на сторінках лістингу товарів (PLP) та сторінках детального опису товарів (PDP). Адже GenAI дозволяє рітейлерам та брендам виконувати ці завдання в масштабі, скорочує час виходу на ринок та перевіряє точність по всіх каналах. Серед конкретних завдань згадується генерація назв та описів товарів, а також узагальнення розділів відгуків покупців.

Водночас більшість креативних сценаріїв використання поки що перебувають у стадії розробки. Постачальники рішень для B2C-комерції зазначили, що вони тестують різні креативні сценарії використання GenAI, включаючи пости в блогах, кампанії електронної пошти, відео та інші медіаактиви. Проте рітейлери вже експериментують самостійно. За даними Forrester "Consumer Digital Experiences Survey, 2023", 61% професіоналів у галузі цифрового досвіду, які вказали, що їх роздрібна організація використовує GenAI у роботі з клієнтами, тепер застосовують його для створення зображень для використання у спілкуванні зі споживачами.