Оператор Vodafone Україна впровадив додаткові послуги для IoT клієнтів. Так, у вебверсії сервісу самообслуговування My Vodafone з’явились нові можливості для легкого керування IoT-картками. Відтепер абонентам не потрібно звертатись до експертів компанії, щоб керувати підключеними послугами, усе можна підключити самостійно.

Нагадаємо, що My Vodafone IoT – це платформа сервісу самообслуговування, призначена для керування ІоТ-картками в будь-який момент та в будь-якому місці. За допомогою платформи можна самостійно підключати нові ІоТ номери, керувати послугами для Інтернету, моніторити витрати по кожній SIM-картці, та навіть контролювати її місцеположення. Також платформа дозволяє переглядати звіти, змінювати тарифи та отримувати деталізацію балансу.

Новий функціонал дозволяє розширити можливості використання та самостійного керування ІоТ-картками, а саме:

  • Послуга «Моніторинг геозони» надає можливість встановлювати безпечні зони для SIM-карток, отримувати сповіщення про їх переміщення, і таким чином віддалено контролювати місцезнаходження пристроїв. Це покращує оперативність реакції на проблеми та підвищує рівень безпеки активів бізнесу.

  • Послуга «Бандли Інтернету для ІоТ» допоможе отримати додатковий пакет ГБ, якщо закінчилися пакетні МБ. Це є своєрідною страховкою для дотримання бюджету витрат на ІоТ SIM-картки та надає можливість не платити за понад пакет послуг, коли закінчився пакетний інтернет .

Пакет ГБ у рамках послуги «Бандли Інтернету для ІоТ» надається для усіх номерів на особовому рахунку.