Компанія LG Electronics (LG) представила нове бачення свого майбутньому розвитку. Генеральний директор Вільям Чо оголосив про амбітну мету: перетворитися на компанію, що займається рішеннями для розумного життя. Компанія виходить за межі дому, розширюючи бізнес на різноманітні простори, включаючи мобільні, комерційні та віртуальні. У кожному LG прагне покращити клієнтський досвід, зосередившись на п'яти ключових елементах, які називають 3C2S: догляд, зв'язок, налаштування, сервізація та стабільність (з англ. Care, Connectivity, Customization, Servitization, Sustainability).

LG визначила штучний інтелект як один із найважливіших факторів досягнення успіху. Замість того, щоб зосереджуватися на еволюції самої технології, LG прагне продемонструвати, як ШІ може надати відчутні переваги в реальному світі.

Компанія перевизначила сам термін «Artificial Intelligence» як «Affectionate Intelligence», тобто «привітний інтелект», з вірою в те, що штучний інтелект перетворить обслуговування клієнтів на більш дбайливий, емпатичний і ретельний процес.

Генеральний директор Чо наголосив на унікальних характеристиках штучного інтелекту від LG, починаючи зі здатності обробляти великі обсяги даних, як за масштабом, так і за якістю. З поміж 500–700 мільйонів продуктів LG, якими наразі послуговуються в усьому світі, є багато розумних пристроїв, оснащених інтелектуальними датчиками з підтримкою ШІ, оптимізованих для вивчення та аналізу «фізичних» і «емоційних» моделей життя користувачів.

У той час як багато компаній для навчання свого штучного інтелекту покладаються на матеріали з інтернету, LG має перевагу в тому, що може використовувати «реальні» дані, зібрані з мільярдів підключених пристроїв, включаючи розумні продукти LG і широкий спектр приладів IoT. Такий набір даних пропонує цінну інформацію про взаємодію споживачів з пристроєм, а також про їхнє оточення, моделі поведінки та емоційний стан. Подібні багатопланові дані також можуть надати компанії більш повну картину щодо побуту користувачів, дозволяючи пропонувати покращені, розумніші рішення для їхнього способу життя.

Координований інтелект із LG AI Brain

Генеральний директор Чо пояснив невід'ємну роль LG AI Brain, потужного механізму обробки даних, що керується великою мовною моделлю LG (LLM). Завдяки чималому сховищу користувацьких даних компанії, AI Brain прогнозує потреби клієнтів на основі взаємодії між користувачем і продуктом та контекстного навчання, здійснює просунуті розумові процеси й генерує оптимальні рішення шляхом координації дій фізичних пристроїв.

Зрештою, перелічене дозволяє компанії надавати інтелектуальні послуги та досвід для різних життєвих просторів споживачів в більш осмислений, ефективний спосіб, демонструючи уважність, закладену в задумі LG про «привітний інтелект».

Дотримання етичних принципів

Надійна система захисту даних компанії LG Shield розроблена для охорони персональних даних та інформації на кожному етапі процесу, від збору та зберігання до використання.

Інші перспективні розробки

Віце-президент компанії представив проєкт розумного дому від LG на основі ШІ. Згідно з баченням трансформації в компанію, що займається рішеннями для розумного життя, компанія застосовує унікальну технологію Affectionate Intelligence на платформі ThinQ. Було представлено нові інноваційні сервіси, такі як ChatThinQ — генеративний чат-бот на базі ШІ, що забезпечує невимушене спілкування з клієнтами, і 3D Home View — тривимірну візуалізацію дому для інтегрованого інтуїтивно зрозумілого керування простором.   

У галузі мобільності компанія поділилася баченням автомобілів як «життєвого простору на колесах», що базується на рішеннях, визначених програмним забезпеченням для транспортних засобів (SDV). Згідно з цим баченням Юн Сок Хьон, президент компанії LG VS, представив LG AlphaWare, набір програмних рішень для SDV. Цей набір містить універсальні програмні модулі для покращення існуючих операційних систем автомобіля та допомоги в створенні нових платформ; операційні рішення, які допомагають розробникам ПЗ протягом усього процесу від розробки до випуску; рішення для розваг в салоні, що дозволяють переглядати контент високої чіткості з якісним звуком; рішення для людино-машинного інтерфейсу з технологіями AR/MR та ШІ, щоб надавати захоплюючі враження від перебування в автомобілі.